דרבי תל אביבי בשני

מחזור חמישי בליגת ג'פניקה: גם מכב חיפה נגד ב"ש בשני, ארבעה משחקים בשבת

מחר יפתח המחזור החמישי בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים והוא יחתם ביום שני עם שלושה נוספים, ביניהם המשחק המרכזי.

במפגש שיפתח את המחזור תארח מכבי פתח תקווה את הפועל חיפה. המלאבסים עם פתיחת עונה נפלאה, עדיין ללא הפסד והם ינסו לשמור על המאזן החיובי ועל מקומם בצמרת. הכרישים לעומת זאת, מאז הניצחון הגדול במחזור הפתיחה לא מצליחים לאסוף שלוש נקודות והם יקוו לעשות זאת דווקא במשחק החוץ הקשה.

 

כ-45 דקות לאחר מכן יצא לדרך בדוחא המפגש בין בני סכנין להפועל חדרה. האורחים הם הלהיט של הליגה כרגע, עם פתיחת עונה מצוינת והם עם מספר נקודות זהה לשל המוליכה מכבי תל אביב. השחקנים של ניסו אביטן ירצו לשמור על היכולת שהם הציגו עד כה ולהישאר בצמרת הטבלה. המארחים מן העבר השני, עם פתיחה עונה לא טובה, כאשר לאחר שלוש תוצאות תיקו הם הפסידו במחזור האחרון וכעת הם ללא ניצחון ובתחתית. השחקנים של בני בן זקן ינסו להשיג שלוש נקודות בפעם הראשונה העונה ולצאת לדרך חדשה.

בשעה 19:30 יפתח המשחק בין מ.ס.ע אשדוד למכבי נתניה. המארחים עם פתיחת עונה לא רעה מבחינתם והם ממוקמים כרגע במקום הרביעי, המשימה שלהם היא לשמור על המצב ככה ולא להיגרר איכשהו לחלק התחתון של הטבלה. לעומת זאת, היהלומים בינתיים מכירים טוב את החלק הזה כאשר הם הקבוצה שנועלת את הטבלה במקום האחרון. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ינסו להשיג ניצחון ראשון וחשוב דווקא במשחק החוץ.

במפגש שינעל את משחקי השבת תארח הפועל קריית שמונה את בית"ר ירושלים. המארחים פתחו בצורה פושרת כאשר כרגע המאזן שלהם לא חיובי ולא שלילי. במשחק הבית האחרון שלהם הם ניצחו והם ינסו לעשות זאת שוב גם הפעם. זה לא יהיה פשוט מכיוון שהצהובים מהבירה מגיעים מעודדים לאחר שבמחזור האחרון השיגו לעיני הקהל הביתי את הניצחון הראשון שלהם והם יקוו ליצור מומנטום חיובי בעזרת אחד נוסף.

כאמור, ביום שני יתקיימו שלושה משחקים נוספים שינעלו את המחזור. המפגש הראשון יתקיים באצטדיון המושבה שם בני יהודה תל אביב תארח את הפועל רעננה. הכתומים הצליחו לחזור עם נקודה במחזור האחרון במשחק החוץ הקשה בטוטו טרנר ולמרות שהם ממוקמים כרגע בתחתית הטבלה הם צפויים להגיע מעודדים לאחר שהציגו יכולת טובה וינסו לשחזר אותה כדי להשיג ניצחון ראשון העונה.

שעה לאחר מכן יצא לדרך בסמי העופר המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. שתי הקבוצות חוות עד כה פתיחת עונה שהן לא ציפו לה וממוקמות בחלק התחתון של הטבלה. יהיה מסקרן לראות מי מהן תצליח לקחת שלוש נקודות (לאלופה זאת תהיה הפעם הראשונה העונה, במקרה שתצליח) ולצאת לדרך חדשה במטרה ליצור רצף חיובי.

בשעה 21:00 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור והוא הדרבי בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב. זה יהיה הדרבי הראשון במסגרת הליגה מאז שהאדומים חזרו אעליה מהלאומית. בגביע הטוטו הצהובים הראו עליונות וניצחו ללא בעיה, כעת הם ירצו לעשות זאת שוב על מנת לשמור על המקום הראשון, בו הם ממוקמים כרגע. הפועל לעומת זאת עם פתיחת עונה לא רעה, אך הם במקום החמישי עם מאזן לא חיובי ולא שלילי. ניצחון שלהם יקרב אותם אל מכבי ויצור חלק עליון מעניין.

הוסיפו תגובה