מכבי תל אביב ניצחה ושמרה על ראשון הטבלה

מחזור 4 בליגת ג'פניקה: הצהובים-כחולים ניצחו בחוץ את נתניה. הפסד למכבי חיפה בבית

המחזור הרביעי בליגת ג'פניקה יצא הערב לדרך עם ארבעה מפגשים.

במשחק שפתח את המחזור אירחה הפועל תל אביב את הפועל קריית שמונה. לאחר הרבה מצבים לא מנוצלים, נפרדו שתי הקבוצות בתיקו ללא שערים בפעם הראשונה מאז אפריל 2012 וחילקו ביניהן את הנקודות.

עם הירידה למחצית באצטדיון המושבה, יצא לדרך באצטדיון רמת גן המפגש בין הפועל רעננה למ.ס.ע אשדוד. לאחר כחצי שעה של משחק נכבש השער הראשון של המחזור כאשר מירקו אורמוש חטף כדור, פרץ באגף, השאיר לכארם ארשיד והאחרון שלח בעיטה חזקה פנימה. שתי דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק טום בן זקן הגביה כדור לרחבה, יוסיפ איבנצ'יץ' התרומם ונגח פנימה כדי לקבוע שוויון.

בשעה 19:45 נפתח המשחק בין מכבי חיפה למכבי פתח תקווה באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-34 הכדור הגיע לגורג' מנדז'ק לאחר שהתגלגל בין כמה רגליים ברחבה, הקשר פרץ במהירות פנימה כל הדרך עד לשער והעלה את הירוקים ליתרון. כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה תאי בריבו השתלט על כדור שפגע בקורה, הטעה את השומר שלו ובעט פנימה את שער השוויון. בדקה ה-83 עמית זנטי ראה את הכרטיס האדום והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. בדקה ה-90 המלאבסים ניצלו את היתרון המספרי וגידי קאניוק כבש את שער הניצחון שלהם.

במפגש שנעל את משחקי המחזור אירחה מכבי נתניה את מכבי תל אביב. בדקה ה-26 איתי שכטר הצליח להשתחרר מהשומר שלו, רץ עד לשער והעלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-50 היהלומים חזרו למשחק בזכות נגיחה טובה של דודי תירם לאחר הגבהה של ניקולס אולסק. האורחים לא ויתרו על הניצחון ובדקה ה-81 אלי דסה כבש מזווית קשה והעניק לתל אביביים שלוש נקודות. 

תמונה ראשית: הפייסבוק של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה