קהלי החוץ חוזרים למפגשים בין בית"ר לסכנין

נציגי שתי הקבוצות, במעמד נשיא המדינה ויו"ר המנהלת, נפגשו בבית הנשיא והדיעו באופן רשמי על המהלך

היום נפגשו נציגי קבוצות בני סכנין ובית"ר ירושלים בבית הנשיא בירושלים על מנת להכריז באופן רשמי על אירוח קהלי חוץ במשחקים ביניהן כפי שסוכם בפגישה ביניהם במשרדי המנהלת.

המשחק הבא בין הקבוצות יערך כבר ביום שני הקרוב במסגרת המשחק המרכזי של ליג'ת ג'פניקה ובו אוהדי בני סכנין יגיעו להתארח באצטדיון טדי.

במפגש שנערך במסגרת מיזם "מגן הכבוד – תקווה ישראלית", נשאו דברים נשיא המדינה מר ראובן ריבלין ויו"ר המנהלת ארז כלפון.

נשיא המדינה, ראובן ריבלין אמר: "חשוב לזכור שניצחון הוא הכי חשוב אם הוא מושג דרך כבוד אמיתי. אין מועדון בלי אוהדים. האוהדים והאוהדות הם הרוח של השחקנים. ההחלטה המשותפת שקיבלתם חשובה. הכדורגל הוא ראי לעולם שבו שחקנים מרקעים שונים, אמונות שונות ומסכימים על כללים משותפים. עולם שבו כבוד ליריב שלך הוא כלל בסיסי. בעולם הזה אנחנו חולמים לגדל את ילדינו בשלום. הפנייה של חוגג ואבו יונס למנהלת הליגות הייתה חשובה מאין כמותה. היא חשובה כי היא מחזירה את הרוח ואת הערכים של המשחקים למפרשים של הכדורגל. אנחנו מברכים על ההחלטה, אבל אנחנו זוכרים שהמעשים חשובים יותר מהדיבורים. מההחלטה הזאת נושבת רוח טובה, אבל השחקנים הללו צריכים להבין שהאוהדים ביציע רואים בהם דמות לחיקוי. אל תיגררו, תובילו אותם להיות מנהיגים. כולנו מחכים לראות את השינוי בשטח. לפני כמה שנים הקמנו את “מגן הכבוד – תקווה ישראלית”, בבסיס המפעל הזה עומדת ההבנה כי במוקד עומדת הזדמנות לעשות שינוי בחברה הישראלית. עומדים ילדים וילדות שחלק מה-DNA שלהם צריך להיות סובלנות, שוויון וחברות. תתקיים אכיפה בלתי מתפשרת על מנת להשיג את הערכים הללו. עכשיו, כל העיניים נשואות אליכם, אני מקווה שההחלטה שלכם תיתן השראה לרבה מהחברה הישראלית".

יו"ר המנהלת, ארז כלפון אמר: " היוזמה שלשמה התכנסנו היום נועדה להיות חלק ממערך רחב יותר של המנהלת ובית הנשיא. יש להעמיק את האכיפה. פנייתם של משה חוגג ואבו יונס להחזיר את קהלי החוץ ריגשה אותי מאוד והחלטנו ללכת על המהלך. אנחנו פונים לקהלי הקבוצות לכבד את היריבות ולזכור שמדובר רק בספורט. המהלך נועד אך ורק לאוהדים. אני בטוח שהשחקנים ואנשי הצוות המקצועי יכבדו את המעמד. אני מצפה מהקהלים לכבד את הבעלים המשקיעים מזמנם וממונם כדי שהקבוצות ישחקו בכבוד בליגת ג'פניקה. אמרתי בתחילת דרכי שהכדורגל מהווה גשר בין פריפריה למרכז ובין יהודים לערבים. אני מקווה שהקהל יוכיח לכולנו שההחלטה להחזיר את קהלי החוץ למגרשים היא נכונה. אני מבטיח שהקהלים ינהגו למופת ומקווה שהקבוצה הטובה ביותר תנצח. חשוב שתשמשו דוגמה".

 

הוסיפו תגובה