ניצחון ראשון להפועל ת"א מאז שעלתה

מחזור שני בליגת ג'פניקה: העולה מהלאומית ניצחה את הפועל חיפה, גם מכבי חיפה עם ניצחון ראשון העונה

המחזור השני בליגת ג'פניקה יצא הערב לדרך עם ארבעה מפגשים.

במשחק שפתח את המחזור אירחה הפועל רעננה את הפועל קריית שמונה באצטדיון רמת גן. מירקו אורמוש העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-13 לאחר בישול של עמנואל אמבולה. הצפוניים לא התרגשו וחמש דקות לפני הירידה למחצית איאד אבו עביד שלח פצצה מכ-30 מטרים ישר לרשת כדי להשוות את התוצאה. במחצית השנייה נשלף כרטיס צהוב שני לחגי גולדנברג, שהשאיר את האורחים בעשרה שחקנים. האדומים ניצלו את היתרון המספרי וקייס גאנם כבש שער ניצחון דרמטי בתוך תוספת הזמן של המשחק והעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

מאוחר יותר יצא לדרך המפגש בין מכבי חיפה לבין מ.ס.ע אשדוד באצטדיון סמי עופר. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, ג'ורג' מנדז'ק בישל למוחמד עוואד והאחרון העלה את הירוקים ליתרון. בדקה ה-78 דן ביטון ראה את הצהוב השני שלו במשחק והורחק. עמוק בתוספת הזמן, שון וייסמן הכפיל כדי לקבוע ניצחון ונקודות ראשונות העונה למארחים.

בהמשך הערב, מכבי נתניה אירחה את בני סכנין. הצהובים כבשו את שערם הראשון העונה בדקה ה-32, לאחר שדיא סבע שיגר בעיטה חופשית חזקה למשקוף ושובל גוזלן השתלט על הריבאונד עם נגיחה פנימה. שבע דקות לאחר מכן, שוב בעיטה חופשית, הפעם של האורחים – מהראן ראדי ניגש לבעוט אותה ושלח את הכדור נהדר לרשת כדי לאזן את התוצאה, שנשמרה כך עד לסיום. חלוקת נקודות בין הקבוצות ושתיהן עדיין ללא ניצחון העונה.

המפגש שנעל את משחקי השבת התקיים במושבה, שם הפועל תל אביב אירחה את הפועל חיפה. לאורך רוב שלבי המשחק לא נרשמו אירועים מיוחדים והיה נדמה שהקבוצות הולכות לקראת תיקו מאופס, אלא שאז הגיע אמיר עגייב, כבש שלוש דקות לתום הזמן החוקי לאחר בישול של רועי זיקרי וסידר לקבוצתו ניצחון ונקודות ראשונות בליגת ג'פניקה מאז עלתה מהלאומית.

תמונה ראשית: שמוליק דוידפור, הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה