ליגת החלומות – המדריך השלישי לפניכם

רוצים לבנות את הנבחרת הכי טובה? כל הטיפים כאן!

ליגת החלומות כבר כאן – המשחק הרשמי של ליגת העל יצא לדרך, ולקראת המתח של פתיחת העונה, הכנו עבורכם את המדריך השלישי לנבחרת המושלמת. קראו, הפנימו והצליחו!

עוד לא נרשמתם? עשו זאת מיד בלחיצה כאן!

בפעמים הקודמות דיברנו על בנייה נכונה של הנבחרת, על מחלקת האימונים ועל סוגי המטבעות השונים. תזכורת – יש לכם 120 מיליון ש"ח לבניית סגל שחקנים ומותר לבחור עד שלושה שחקנים מכל מועדון בליגת העל. מחלקת האימונים מביאה לשדרוג הניקוד המתקבל מביצועי השחקנים.

לרשותכם במשחק 3 סוגי תקציבים:

תקציב העברות – משמש אך ורק להחתמה של שחקנים לקבוצה שלכם.

תקציב קבוצה – משמש להחתמה של מאמנים לקבוצה שלכם ותשלום עבור אימוני השחקנים.

טוקנים – משמש לסיום אימונים באופן מיידי, החתמת שחקנים מיוחדים בשוק העברות, שליחת טפסי ניחוש ולהקפאת חוזה של שחקנים וחילופים Live במהלך מחזור.

בחלק הזה נרחיב על אפשרויות נוספות שהמשחק מציע.

הכנת הקבוצה למחזור המשחקים הקרוב:

בשונה ממשחקים אחרים בהם מספר החילופים השבועי מוגבל כך שאם חלק משחקני הנבחרת שלכם משחקים אחד נגד השני ושחקן אחר פצוע/מורחק סביר להניח שהמחזור הזה לא ילך לכם כל כך טוב.

במשחק הרשמי של ליגת העל אין הגבלה על מספר החילופים ותוכלו בכל שבוע להחליף את כל הנבחרת שלכם בהתאם למשחקי המחזור הקרוב.

אז מה החוכמה בזה? ראשית זה מוסיף הרבה יותר עניין כשיש מבחר גדול יותר של אפשרויות וזה לא תמיד הופך את תהליך הבחירה לפשוט יותר. בנוסף, פה מחלקת האימונים מקבלת משמעות גדולה, להזכירכם שחקן שאומן לרמה מסוימת לא ישמור על רמת האימון שלו במידה וישוחרר מסגל הקבוצה ולכן יש לתת מחשבה רבה לשינויים שנעשים בסגל לגבי שחקנים מאומנים.

ואם שחקן שאימנתי נפצע או הורחק?

"הקפא חוזה שחקן"

במידה ושחקן שלכם פצוע או שיש יש לו משחק קשה במחזור הקרוב או סתם אין לכם הרגשה טובה לגביו, תוכלו במהלך השבוע להקפיא את החוזה שלו ולשמור אותו בסגל. האפשרות הזו למעשה תגרום לכך שתקציב ההעברות שלכם יזוכה בעלות השחקן ובנוסף השחקן לא יתפוס מקום בסגל ובסיום המחזר תוכלו לבטל את ההקפאה והשחקן יחזור לסגל הנבחרת שלכם כשרמת האימון שלו נשמרת.

חשוב לשים לב, את הקפאת החוזה יש לבצע לפני סגירת חלון השינויים וכן הקפאת החוזה תקפה לשבוע ימים בלבד, המשמעות היא שעליכם לזכר להחזיר את השחקן לפי שעובר שבוע מרגע ההקפאה, שחקן שלא יוחזר לסגל ישוחרר אוטומטית מהסגל שלכם ורמת האימון שלו תעלם.

ואם במהלך המחזור גיליתי ששחקן שבחרתי נפצע או לא פותח בהרכב?

"חילוף Live"

אופציה נוספת שהמשחק מציע היא חילוף במהלך מחזור. כידוע, מחזר משחקים בליגת העל נערך על גבי מספר ימים אך חלון השינויים במשחק נסגר כ-10 דקות לפני תחילת המשחק הראשון. נוצר מצב שאני בוחר שחקנים למשחקים שיערכו בעוד למעלה מיומיים מבלי יכולת לעשות שינויים. כך יכול להיווצר מצב ששחקן שבחרתי לנבחרת שלי ונשמר בסגל ביום שבת וישחק רק ביום שני בערב יפצע ביום ראשון באימון המסכם ולא יהיה כשיר למשחק או לחילופין יציג יכולת בינונית באימונים ולא יפתח בהרכב. "חילוף Live" מאפשר לכם להחליף שחקן שבחרתם לסגל שלכם בשחקן אחר גם באמצע המחזור.

שימו לב, מספר הערות על החילוף:

  • תוכלו לבצע עד 3 חילופים Live בכל מחזור.
  • תוכלו להחליף שחקן רק אם קבוצתו טרם שיקה באותו המחזור.
  • תוכלו להחליף את השחקן שלכם בשחקן אחר רק אם קבוצתו של השחקן המחליף טרם שיחקה באותו המחזור.
  • תוכלו להחליף שחקן רק בשחקן אחר המשחק באותה העמדה – חלוץ בחלוץ, קשר בקשר וכו'.
  • תוכלו להחליף את השחקן שלכם בשחקן אחר שהשווי שלו קטן או ווה לשווי השחקן שלכם.

בהצלחה לכולם!

הוסיפו תגובה