למרות הניצחון – כפ"ס תלך למבחנים

מחזור הסיום בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית: רמה''ש ניצחה גם כן ולכן הירוקים נשארו במקום ה-14

היום התקיים המחזור ה-37 והאחרון בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית. שתי היורדות לליגה א' נקבעו כבר במחזורים הקודמים ונותר רק לגלות את זהות הקבוצה שתסיים במקום ה-14 ותלך למשחק המבחן. הפועל כפר סבא הגיעה למחזור כשהיא ממוקמת במקום הזה עם תקוות להוריד את הפועל ניר רמת השרון לשם ולהמנע מסכנת הירידה.

כפ"ס התארחה אצל הפועל רמת גן אסי. כבר לאחר עשר דקות עלו הירוקים ליתרון מרגליו של עידן דוד. בדקה ה-25 עומר פדידה נגח פנימה והכפיל את התוצאה. דרויידס שארנס כבש בדקה ה-38 והשלים מחצית ראשונה מדהימה של האורחים. במחצית השנייה, שארנס השלים צמד עם גול בדקה ה-85 וחמש דקות לאחר מכן פדידה חתם את החגיגה עם שער מהנקודה לבנה והשלים צמד אישי. למרות הניצחון המרשים, כפ"ס תלך למשחקי המבחן.

במקביל, הפועל ניר רמה"ש התארחה אצל נועלת הטבלה עירוני נשר. גם האורחים עלו ליתרון מהיר כאשר בדקה ה-11 משה מישאלוף כבש מהנקודה הלבנה. תשע דקות לאחר מכן פאדי זיידאן הבקיע שער נוסף ובדקה ה-39 קייס גאנם שם כדור נוסף ברשת של המארחת. מחצית ראשונה נפלאה גם של רמה"ש. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, רומי דוידוב כבש שער עצמי והגדיל את היתרון של האורחים, בדקה ה-67 פאדי זיידאן השלים צמד והמשיך את החגיגה. בזכות הניצחון הגדול, הקבוצה ממורשה מבטיחה את מקומה בליגה בעונה הבאה.

בשני המשחקים הנוספים שנערכו היורדת מכבי הרצליה גברה על הפועל בני לוד רכבת והפועל מרמורק רחובות נכנעה להפועל פתח תקווה.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה