ב"ש תנסה להבטיח אליפות מול מכבי ת"א

מחזור 34 בפלייאוף העליון והאחרון בתחתון: נתניה מול הפועל חיפה, בני יהודה נגד בית''ר

המחזור ה-34 בפלייאוף העליון יצא מחר לדרך עם שלושה מפגשים, ביום ראשון ישוחקו במקביל כל מפגשי המחזור האחרון של הפלייאוף התחתון. במרכז העניינים – הפועל באר שבע תוכל להבטיח את האליפות השלישית ברצף שלה אם תנצח בביתה וזאת מבלי להיות תלויה בתוצאה של בית"ר ירושלים.

מכבי נתניה תארח את הפועל חיפה במפגש שיפתח את משחקי השבת. היהלומים קיוו להגיע למשחק הזה עם שאיפה לנצח ולהתקרב למקום הרביעי במטרה להגיע בסופו של דבר לשחק באירופה, אך הזכייה של האורחים בגביע המדינה הקטינה את הסיכויים לכך משמעותית. בכל זאת, אם ינצחו הצהובים, הם יתקרבו אל הכרישים ואם לבסוף יתפסו את המקום הרביעי, יהיה זה סוף מתוק לעונה הטובה שהם מציגים.

מאוחר יותר באותו היום תתארח בית"ר ירושלים אצל בני יהודה תל אביב. הקבוצה מהבירה ספגה שתי מכות משמעותיות בתוך שבוע והן ההתרחקות מהמקום הראשון והפסד הגביע. הסיכויים שלה לאליפות ירדו משמעותית, אך עדיין קיימים והשחקנים של בני בן זקן ינסו לנצח כדי לפחות לעשות את החלק שלהם בסיפור.

המפגש שיחתום את השבת הוא המשחק המרכזי בו תארח הפועל באר שבע את מכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר. האדומים מקווים לחגוג כבר מחר את האליפות וכדי שזה יקרה הם צריכים לנצח. גם במקרה של תיקו או הפסד הם יוכלו לעשות זאת, בהתחשב בתוצאה שתשיג בית"ר ירושלים באותו הערב. האורחים לא צפויים לעשות להם חיים קלים, מכיוון שהם מגיעים בתקופה טובה עם שלושה משחקים ללא הפסד, לאחר שהתאוששו מהפתיחה הגרועה שלהם בפלייאוף.

ביום ראשון יתקיימו במקביל משחקי המחזור האחרון בפלייאוף התחתון, הפועל עכו והפועל אשקלון יפרדו מהליגה לאחר שכבר ירדו במחזורים הקודמים. הפרטים על כל המפגשים לפניכם:

הוסיפו תגובה