הרצליה ירדה, פ"ת הבטיחה הישארות

מחזור 35 בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית: כפ''ס המשיכה להסתבך, ניצחון ללוד על נשר

המחזור ה-35 בליגה הלאומית יצא היום לדרך עם משחקי הפלייאוף התחתון. הקרב על ההישרדות מעלה הילוך בכל מחזור כאשר נכנסים לישורת האחרונה וכל אחת מהקבוצות רצתה לשפר את עמדתה לקראת מחזורי הסיום.

מכבי הרצליה יצאה למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן אסי. שתי הקבוצות שמרו על רשת נקייה במהלך המשחק, אלא שאז הגיע גל לוי עם צמד דרמטי בדקות 91 ו-95 שהוריד את מכבי הרצליה סופית לליגת א'. המארחים הצליחו להתרחק מאיזור הסכנה לקראת שני מחזורי הסיום. הפועל פתח תקווה התארחה אצל הפועל ניר רמת השרון. חיים איצרין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-25 ורוי רונן הכפיל בדקה 92. ניצחון חשוב למלאבסים שמבטיח להם את מקומם בליגה בעונה הבאה.

הפועל מרמורק רחובות אירחה את הפועל כפר סבא. לידור כהן כבש ראשון לזכות המארחים בדקה ה-19, שתי דקות לאחר מכן פדרו גלבאן הבקיע את השני, גיא משפתי הוסיף שער משלו בדקה 62 ואיתי עוזרי חתם את החגיגה של האדומים. הפסד 11 ברציפות לירוקים, שממשיכים להסתבך. משחק רב שערים התקיים גם כן היום באצטדיון בנשר, אליו הגיעה הפועל בני לוד למשחק חוץ. דייגו סליס כבש שלושער לזכות האורחת וגיא שטח כבש את הרביעי. בתווך, יותם בלבול צימק למארחים ושני שערים נוספים של נאור עבודי בדקה 85 ויונתן שגיב בדקה 88, עשו את הרושם שאולי נשר תצליח לחזור למשחק הזה, אך שחקניה לא השכילו לכבוש שער נוסף וירדו עם הפסד.

 

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה