קרב בין שתי הראשונות במשחק המרכזי

מחזור 32 בפלייאוף התחתון ו-33 בעליון: בית''ר תארח את ב''ש, קרב מסקרן נוסף בין מכבי ת''א לנתניה

המחזור ה-32, אחד לפני האחרון, בפלייאוף התחתון וה-33 בפלייאוף העליון, יצאו מחר לדרך עם ארבעה מפגשים ויושלמו עם עוד שניים בראשון ואחד בשני. בצמרת, המשחק המרכזי יפגיש את שתי הראשונות, הפועל באר שבע המוליכה ובית"ר ירושלים השנייה, לקרב שעשוי להשפיע כמעט סופית על זהות האלופה. בנוסף, מכבי נתניה תמשיך לנסות להתקרב למקום הרביעי, בעוד הפועל חיפה ומכבי תל אביב ינסו לשמור אותה רחוקה. בתחתית, זהות היורדות נסגרה במחזור האחרון ולקבוצות נשאר לנסות לצבור כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה בכדי לסיים אותה בטעם טוב.

בשבת ב-18:00 הפועל קרית שמונה תארח את הפועל עכו. המארחים מובילים כרגע את טבלת הפלייאוף התחתון וירצו לשמור על המקום הנוכחי שלהם. לאורחים יש שני נצחונות ברצף ובאופן כללי ארבעה משחקים ללא הפסד והם ינסו לשמור על המומנטום החיובי.

במקביל, הפועל חיפה תארח את בני יהודה ת"א. הכרישים שואפים לשמור על המקום הרביעי בו הם ממוקמים, כך שגם במידה ויפסידו בגמר הגביע שיתקיים השבוע, הם ישחקו באירופה בעונה הבאה. המשימה לא תהיה פשוטה מכיוון שהכתומים לא עושים חיים קלים לאף קבוצה בפלייאוף, כולל המוליכה שנעצרה מולם בתיקו בשבוע האחרון וזאת על אף שהם ממקומים בתחתית החלק העליון.

ב-20:15 מכבי חיפה תצא למשחק חוץ מול בני סכנין באצטדיון דוחא. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד במחזור האחרון והמארחים לא ניצחו מאז המחזור הראשון של הפלייאוף. מחזור אחד לפני הסיום הן ינסו לחזור למסלול החיובי.

המפגש שינעל את היום הוא המשחק המרכזי והקרב המרתק בין בית"ר ירושלים להפועל ב"ש באצטדיון טדי. הצהובים פספסו במחזור האחרון הזדמנות להגיע למפגש הזה עם אפשרות לתפוס את המקום הראשון, אך אם ינצחו הפער יעמוד על שתי נקודות בלבד והמאבק יהיה פתוח עד הסוף. האדומים מצידם רגועים יותר ויודעים שהם תלוים בעצמם כדי לקחת את האליפות, כל עוד לא ימעדו – התואר יהיה שלהם בפעם השלישית ברציפות.

ביום ראשון הפועל רעננה תארח את הפועל אשקלון. המארחים נמצאים בתקופה נפלאה והם עדיין בלתי מנוצחים במסגרת הפלייאוף. הם צריכים להחזיק מעמד שני משחקים נוספים בלבד כדי לשמור על התואר הזה. האורחים יגיעו במצב רוח רוד לאחר שבמחזור האחרון נקבע שהם ישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית, ניצחון עשוי להמתיק במעט את סיום העונה הזאת בשבילם.

מאוחר יותר באותו ערב, מ.ס.ע אשדוד תתארח אצל מכבי פתח תקווה. הדרומיים הבטיחו את ההישארות במחזור האחרון ויגיעו למפגש מעודדים בניסיון לצבור ניצחון שני ברצף. האורחים לעומתם מחזיקים ברצף שלילי של שני הפסדים בשני המחזורים האחרון ויקוו לקטוע אותו.

ביום שני יתקיים קרב מסקרן נוסף בו מכבי ת"א תארח את מכבי נתניה. לאחר שקטעה המארחת את רצף ההפסדים שלה עם ניצחון על בני יהודה ת"א, במחזור האחרון היא שוב לא הצליחה לנצח ואם לא תחזור לאסוף נקודות היא עלולה לאבד את המקום שלה באירופה בעונה הבאה. היריבה מהשרון היא המאיימת העיקרית לתפוס אותו וניצחון שלה עשוי לקרב אותה אל עבר המטרה. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יגיעו למשחק אחרי התבוסה שהנחילו לבית"ר ירושלים בשני האחרון וינסו להמשיך ביכולת הנהדרת.

הוסיפו תגובה