קרב על המקום השני בין חדרה לראשל"צ

מחזור 35 בליגה הלאומית: כפ''ס תקווה להתאושש, ר''ג תנסה לברוח

המחזור ה-35 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם משחקי הפלייאוף התחתון וימשיך בשני עם העליון. הקרב על הכרטיס השני לליגת העל עדיין בעיצומו ובמסגרתו יתקיים מפגש מסקרן בין השלישית בטבלה הפועל ראשון לציון להפועל חדרה השנייה. בתחתית, מכבי הרצליה עלולה להצטרף לעירוני נשר ולרדת לליגת א' כבר השבוע. הפועל כפר סבא תילחם כדי לצאת מהתקופה הרעה ולברוח מהמקום שמוביל למשחקי מבחן בו היא ממוקמת כעת.

משחקי שישי (פלייאוף תחתון):

מכבי הרצליה תתארח אצל הפועל רמת גן אסי. האורחים חייבים לנצח, מכיוון שהם עלולים לרדת כבר במחזור הזה אם יפסידו. גם האורדונים נמצאים בטווח הסכנה ואם יאבדו נקודות, כפ"ס תוכל לתפוס את מקומם ולהוריד אותם מתחת לקו האדום.

הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל כפ"ס. הירוקים מחזיקים ברצף של עשרה הפסדים ואם לא יתעוררו במחזור הקרוב ויקטעו אותו, הם ימצאו את עצמם בדרך למשחקי המבחן. גם המקום של האדומים בליגה לא מובטח, אך אם ינצחו, יהיה זה צעד משמעותי בדרך להבטחת ההישארות.

הפועל פתח תקווה תצא למשחק חוץ נגד הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרונדמן. המלאבסים ממקומים מעל כפ"ס ור"ג בהפרש של שלוש נקודות וההישרדות שלהם בליגה תלויה אך ורק בהם. המארחים במצב דומה, אך יותר טוב, ולהם שתי נקודות יותר מלאורחים. ניצחון שלהם במשחק הזה ובשבוע הבא הם יוכלו להבטיח סופית עונה נוספת בליגת המשנה.

נועלת הטבלה עירוני נשר תארח את מובילת הפלייאוף התחתון הפועל בני לוד רכבת. האחת כבר ירדה והשנייה הבטיחה את מקומה בליגה, כל אחת מהם תרצה לנצח בשביל להגיע אל סיום העונה בטעם טוב.

משחקי שני (פלייאוף עליון):

משחק מכריע צפוי להתקיים באצטדיון הברפלד בין הפועל ראשל"צ להפועל חדרה. ניצחון של האורחים והם מבטיחים עלייה שנייה בתוך שתי עונות. לעומת זאת, אם המארחים יצאו עם שלוש הנקודות, הקרב על המקום השני יהיה פתוח לגמרי, כשנקודה אחת בלבד תפריד בין השתיים ושש נקודות ישארו בקופה.

הפועל קטמון ירושלים תארח באצטדיון טדי את מכבי אחי נצרת. המארחים פספסו הזדמנות חשובה להתקרב לחדרה במחזור האחרון, כשהפסידו לה בקרב ראש בראש ביניהם, אבל הם לא איבדו לגמרי את האפשרות לקחת את הכרטיס השני לליגת העל. כדי שזה יקרה, הם יצטרכו לצבור את מלוא הנקודות שבקופה. במקביל, יקוו הירושלמיים למעידה של שתי היריבות שלהם במירוץ.

המוליכה הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל עפולה. האדומים הבטיחו את העלייה כבר לפני כמה מחזורים והם ירצו להגיע לליגת העל כשהם במומנטום טוב ועם ביטחון גבוה. המארחים לעומתם, נמצאים במקום האחרון של הפלייאוף העליון וכדי לסיים את העונה בצורה מוצלחת ינסו לעלות משם.

משחק נוסף יפגיש את הפועל נצרת עילית ובית"ר תל אביב רמלה באצטדיון גרין. לאורחים יש עדיין סיכוי תיאורטי להתברג במקום השני, אך כדי שזה יקרה הם יזדקקו לנס. מן העבר השני, המארחים איבדו את הסיכוי הזה במחזור האחרון.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה