נתניה-בית"ר במשחק המרכזי. ב"ש מול בני יהודה

מחזור 31 בפלייאוף התחתון ו-32 בעליון: קרב ישיר בין אשדוד לאשקלון, הפועל חיפה נגד מכבי ת''א

מחזור 31 בפלייאוף התחתון ו-32 בעליון יצאו מחר לדרך עם חמישה מפגשים ויושלמו בראשון ובשני. בצמרת, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים ימשיכו לנסות לצבור נקודות ובמקביל לקוות למעידה של השנייה והפועל חיפה ומכבי תל אביב יפגשו לקרב ראש בראש על המקום השלישי. בתחתית, חמש קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בליגת העל בעונה הבאה ומ.ס.ע אשדוד תנסה להצטרף אליהן ולהוריד את הפועל אשקלון והפועל עכו כבר במחזור הנוכחי.

המפגש שיפתח את משחקי המחזור יביא את מכבי פתח תקווה להתארח אצל הפועל עכו. למארחת יש עדיין סיכוי תיאורטי להישאר בליגה והיא תנסה לנצח, כדי אולי לעשות את הבלתי יאומן. מצד שני, אם לא תיקח את שלוש הנקודות, היא תרד כבר השבוע. המלאבסים רגועים יותר, שכן הם כבר יצאו מכלל סכנה.

רבע שעה לאחר מכן יצא לדרך מפגש נוסף – מכבי חיפה תארח את הפועל קרית שמונה באצטדיון סמי עופר. שתי הקבוצות הבטיחו גם כן את מקומן בליגת העל בעונה הבאה וכל אחת מהן תנסה להתמקם בראש הפלייאוף התחתון בסוף העונה, בכדי לסיים אותה בטעם טוב.

עוד באותו ערב, בני סכנין תארח את הפועל רעננה באצטדיון דוחא. האורחים עדיין בלתי מנוצחים בפלייאוף ומגיעים בכושר נפלא. המארחים ינסו לפצות על ההפסד מהמחזור הקודם ולהנחיל לקבוצה מהשרון את הראשון שלה. 

המפגש שיסגור את משחקי השבת, הוא גם היחיד במסגרת הפלייאוף העליון ובו יפגשו בני יהודה תל אביב והפועל ב"ש. הכתומים לא עושים חיים קלים לאף קבוצה שמגיעה לשחק מולם והם ינסו לשבור רצף של שני הפסדים דווקא מול האלופה. מוליכת הטבלה יודעת שאסור לה למעוד מכיוון שבכך היא עלולה להחזיר את בית"ר ירושלים למירוץ ולכן שום תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון מבחינתה.

ביום ראשון יתקיימו שני מפגשים נוספים. המוקדם יותר מביניהם הוא הקרב המסקרן בו תארח מ.ס.ע אשדוד את הפועל אשקלון. שתי הקבוצות נלחמות כדי לשרוד בליגה והמשחק ביניהן עשוי להכריע את זהות היורדת והנשארת. ניצחון של הכרישים והאורחים ירדו ביחד עם הפועל עכו. מצד שני, אם יצליחו השחקנים של מסאי דגו לנצח את משחק החוץ הקשה הזה, הם יצמצמו את הפער בין השתיים לנקודה אחת בלבד, מה שעשוי למשוך את המאבק הזה עד לישורת האחרונה של העונה.

מאוחר יותר תתארח מכבי ת"א אצל הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. נקודה אחת לטובת האורחים מפרידה בין השתיים והמשחק הזה הוא קרב ישיר על המקום השלישי. הצהובים הצליחו במשחק האחרון לשבור רצף של ארבעה הפסדים וינסו להמנע מלחזור למסלול הזה. האדומים מן העבר השני, לא ניצחו מאז המחזור ה-27 וירצו להשיג את הניצחון השני במסגרת הפלייאוף.

המשחק המרכזי של המחזור יביא את בית"ר ירושלים להתארח אצל מכבי נתניה. האורחים יגיעו אחרי שלושה משחקים ללא הפסד והמטרה שלהם היא ברורה – לא לתת למוליכה לברוח. הצהובים מהבירה חייבים לנצח ובמקביל יקוו לאיבוד נקודות של ב"ש בכדי לצמצם את הפער. היהלומים לעומתם, יבואו למפגש אחרי התבוסה לאדומים מהנגב וינסו להשתקם, לאסוף נקודות ואולי להשאיר את חלום המקום הרביעי עדיין חי.

הוסיפו תגובה