חדרה תצא למשחק חוץ מול הפועל ת"א ותנסה להגדיל את הפער

מחזור 32 בליגה הלאומית: הפועל פ''ת מול נשר, קטמון תנסה לצמצם את הפער נגד בית''ר ת''א

המחזור ה-32 בליגה הלאומית ייצא מחר לדרך עם חמישה מפגשים ויושלם ביום שני עם עוד שלושה. בצמרת, הפועל תל אביב הבטיחה את העלייה לליגת העל במחזור האחרון ונותר כרטיס אחד בלבד. הפועל חדרה ממוקמת כרגע במקום השני בפער של חמש נקודות ומספר קבוצות דולקות אחריה במירוץ. בתחתית, הפועל פתח תקווה ירדה מתחת לקו האדום ותנסה לחזור לחוף מבטחים, כאשר לא פחות משלוש קבוצות יכולות למצוא את עצמן במקומה.

במשחק היחיד שיתקיים מחר במסגרת הפלייאוף העליון תארח מכבי אחי נצרת את הפועל עפולה. נקודה לטובת המארחים מפרידה בין השתיים, שרחוקות כרגע מהמקום השני, אך יכולות לפנטז עליו אם ייכנסו לרצף של נצחונות במחזורים שנותרו.

הפועל כפר סבא תנסה לעצור רצף של שבעה הפסדים במשחק חוץ מול הפועל בני לוד רכבת. הירוקים בתקופה רעה ועלולים למצוא את עצמם מתקרבים לקו האדום אם ימשיכו ביכולת הנוכחית. המארחים מובילים את הפלייאוף התחתון ואם ינצחו גם במשחק הזה הם יעשו צעד משמעותי לעבר הבטחת ההישארות בליגה.

הפועל פ"ת תארח את עירוני נשר. האורחים כבר ירדו הליגה, אך במשחקם האחרון קטעו את רצף ההפסדים הארוך שהיה להם ועושה רושם שהם עשויים להיות מסוכנים. המלאבסים חייבים נצחון כדי לא להמשיך להסתבך, כאשר כעת הם נמצאים במקום המוביל למשחקי מבחן בסיום העונה.

הפועל מרמורק רחובות תצא למשחק חוץ מול הפועל רמת אסי. לשתי הקבוצות מספר נקודות זהה והאחת שתמעד, עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום במקרה שפ"ת תנצח.

מכבי הרצליה תארח את הפועל ניר רמת השרון. המארחים מראים סימני התאוששות עם שני נצחונות בשלושת המשחקים האחרונים ואם יפגינו יכולת טובה במשחקים הבאים הם יוכלו לחזור להילחם על ההישרדות. האורחים רחוקים שלוש נקודות מהקו האדום ויקוו להמשיך להתרחק ממנו ולא להיפך.

ביום שני יתקיימו עוד שלושה מפגשים. במוקד, יפגשו שתי הראשונות בטבלה, הפועל ת"א והפועל חדרה באצטדיון המושבה. המארחים כבר הבטיחו את העלייה במחזור האחרון וצפויים לשחק יותר בחופשיות, מה שעלול להוות מוקש לחדרתיים, שמעוניינים לפתוח פער מהמקום השלישי ולהתקרב להבטחת העלייה גם כן.

במפגש נוסף באותו היום הפועל קטמון ירושלים תצא למשחק חוץ אצל בית"ר תל אביב רמלה. הירושלמיים נמצאים במקום השלישי ויצטרכו ניצחון, בתוספת הפסד של חדרה, כדי להשאיר את עצמם בקרב על הכרטיס השני לליגת העל. המארחים אמנם נמצאים במקום האחרון בפלייאוף התחתון, אך רחוקים רק תשע נקודות מהמקום השני ואפילו להם הוא עשוי להיות ריאלי בתסריט טוב מבחינתם.

עוד ביום שני – הפועל נצרת עילית תארח את הפועל ראשון לציון. האורחים אמנם במקום הרביעי במרחק של שש נקודות בלבד מהמקום השני, אך במאזנם ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים ואם הם מפנטזים על להיות חלק במירוץ, הם יהיו חייבים להתעורר. הצפוניים לעומת זאת, יעברו אותם במידה וינצחו, מה שעלול להכניס אותם גם כן לתמונה. 

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל חדרה

הוסיפו תגובה