ב"ש תנסה להגדיל את הפער בפסגה מול הפועל חיפה

מחזור 29 בפלייאוף התחתון, 30 בעליון: בית''ר ומכבי ת''א במשחק המרכזי, מכבי חיפה נגד אשקלון

מחזור 29 בפלייאוף התחתון ו-30 בעליון ייצאו לדרך בשבת וימשיכו בראשון ובשני. הפועל באר שבע עשתה במחזורים האחרונים צעדים חשובים במסגרת הקרב על האליפות והיא תרצה לשמר את המצב הנוכחי, בו היא בפסגה בפער של שש נקודות. בתחתית הפועל אשקלון והפועל עכו הציגו התעוררות במחזור האחרון ומעניין יהיה לראות לאן זה ייתפתח.

בשבת ייפתח יום המשחקים עם שני מפגשים שייערכו במקביל. באחד מהם תארח הפועל עכו את מ.ס.ע אשדוד. הצפוניים ממוקמים במקום האחרון ונמצאים בסכנת ירידה ממשית כבר במחזורים הקרובים, אם הם לא יצרו רצף משמעותי של נצחונות, מסתמן שכך זה ייגמר בשבילם. הדרומיים לעומתם, ממוקמים שלוש נקודות מעל הקו האדום ומגיעים אחרי ניצחון במחזור האחרון. השחקנים של עמיר תורג'מן תלויים אך ורק בעצמם.

במשחק המקביל, הפועל רעננה תצא למשחק חוץ נגד הפועל קרית שמונה. המארחים יכלו להבטיח הישארות כבר במשחק הזה אם לא היו מפסידים במחזור האחרון והם ירצו לפצות על כך במשחק הזה. האורחים לעומתם, קרובים קצת יותר לאיזור הסכנה (שבע נקודות מעל הקו האדום) ואחרי שעשו תיקו מול נועלת הטבלה במחזור האחרון, ינסו לא להיכנס לרצף שלילי שעלול לסבך אותם.

קצת יותר מאוחר באותו היום תארח בני יהודה תל אביב את מכבי נתניה. שתי הקבוצות מקשות מאוד על אלו שמעליהן ומציגות כדורגל נהדר עד כה בפלייאוף. יהיה מעניין לראות איך יסתיים הקרב ביניהן והאם הצהובים יצליחו לצמצם את הפער מהמקום הרביעי, שככל הנראה יוביל לאירופה בסיום העונה.

במפגש שינעל את משחקי השבת מכבי חיפה תשחק בביתה נגד הפועל אשקלון. האורחים ניצחו במחזור האחרון לראשונה תחת המאמן מסאי דגו ואחרי 11 משחקים ללא ניצחון. אשדוד נמצאת מעליהם בפער של שלוש נקודות וכל איבוד נקודות מצידם יכול להגדיל את הפער ולאפשר לה לברוח. הירוקים הפסידו במחזור האחרון והם רק שבע נקודות מעל הקו האדום, הפסד נוסף והם עלולים גם כן להיכנס לאיזור הסכנה.

ביום ראשון ייערכו שני משחקים נוספים. במפגש המוקדם יותר בני סכנין תארח את מכבי פתח תקווה. המלאבסים יכולים להבטיח סופית את ההישארות בליגה אם ינצחו. האדומים לעומת זאת פספסו במחזורים האחרון את ההזדמנות להגיע באותה עמדה למשחק הזה, אך אם ינצחו, יוכלו לעשות זאת במחזור הבא.

מאוחר יותר באותו יום המוליכה, הפועל באר שבע, תשחק בביתה נגד הפועל חיפה. הדרומיים מובילים את הטבלה בהפרש של שש נקודות וכל מה שעליהם לעשות כדי לשמור את צלחת האליפות אצלם בבית בשנה השלישית ברצף, הוא לא לאבד נקודות. הכרישים עלו במחזור האחרון למקום השלישי, אך עדיין לא הצליחו לנצח בפלייאוף וינסו לעשות זאת דווקא מול ב"ש כדי לשמור עליו.

במשחק המרכזי של המחזור, שיתקיים ביום שני בערב, בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב באצטדיון טדי. שתי הקבוצות הפסידו לב"ש במחזורים האחרונים ואיבדו גובה במאבק על האליפות. מעבר לעובדה שיקוו להפסד ראשון שלה באצטדיון טרנר, תיקו לא ישרת אף אחת מהן וכל אחת תנסה לנצח כדי אולי להחזיר את עצמה לקרב על התואר בהמשך.

הוסיפו תגובה