הפועל ת"א תארח את ר"ג, כפ"ס את רמה"ש

המחזור ה-29 והלפני אחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית יתקיים הערב בשמונה מוקדים עם קרב על הפלייאוף העליון

המחזור ה-29 והלפני אחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית ייצא הערב לדרך בשעה 19:30, כשכל המפגשים ייערכו במקביל. שני מחזורים בלבד נותרו עד לחלוקה הליגה, הטבלה צפופה והקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון בעיצומו.

הפועל כפר סבא תארח את הפועל ניר רמת השרון. הירוקים צנחו עד למקום השמיני ואחרי שהיו תקופה ארוכה במקום השני, פתאום המקום שלהם בפלייאוף העליון לא מובטח בכלל. האורחים ירצו לנצל את התקופה הלא טובה של המארחים, על מנת אולי לעלות מעל הקו האדום.

הפועל תל אביב המוליכה תארח את הפועל רמת גן אסי באצטדיון המושבה. המארחים ינסו להמשיך את המומנטום הטוב שלהם בשביל לבסס את המקום הראשון ויקוו למעידה של הקבוצות האחרות בצמרת כדי להגדיל את הפער מהמקום השני. לעומתם, האורדונים נמצאים מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים בלבד ואסור להם למעוד אם הם מעוניינים להישאר עוד שבוע מעליו.

הפועל חדרה, השניה בטבלה, תצא למשחק חוץ אצל הפועל מרמורק רחובות. הקבוצה הביתית תנסה להשיג ניצחון שלישי ברצף ולהמשיך לחלום על עלייה. הרחובותיים הצליחו לברוח מעט ממאבקי התחתית ופתאום האפשרות של פלייאוף עליון פתוחה עבורם, כשהם במרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום השמיני.

במפגש צמרת ישחקו הפועל קטמון ירושלים והפועל נצרת עילית באצטדיון טדי. שתיהן רוצות לסגור עוד שבוע בין שמונה הראשונות כשבתסריט מסוים המארחים יכולים אפילו לעלות למקום השני במידה וינצחו.

קרב צמרת נוסף יתקיים בין מכבי אחי נצרת להפועל ראשון לציון בעילוט. גם במקרה שלהן המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון במוקד, כאשר גם הקבוצה מעיר היין יכולה לחזור למקום השני במידה וחדרה תמעד.

הפועל פתח תקווה תצא למשחק חוץ מול נועלת הטבלה עירוני נשר. הסיפור של הצפוניים נראה לא טוב ומהצד השני, המלאבסים, שנמצאים בתקופה טובה תחת מאמנם החדש תומר קשטן, ינסו לנצל את המצב בכדי להנחיל למארחים את ההפסד ה-14 ברצף שלהם.

הפועל עפולה תארח את הפועל בני לוד רכבת. המארחים נמצאים רק נקודה אחת מהמקום התשיעי וינסו לא למעוד על מנת לא לאבד את הכרטיס לפלייאוף העליון. האורחים לעומתם, יוכלו לתפוס מקום בחלק העליון במקרה וינצחו.

במפגש נוסף תתארח בית"ר תל אביב רמלה אצל מכבי הרצליה. הקבוצה מהשרון מסובכת בתחתית ואם היא מעוניינת להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה היא חייבת להתחיל לנצח. מן העבר השני, האורחים מצאו את עצמם פתאום מחוץ לחלק העליון של הטבלה, אבל אם יתעוררו בשלב הזה, זה יכול להספיק בשביל לחזור לשם.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה