בית"ר י-ם מסיימת את העונה הסדירה במקום השני

תוצאות ראשון במסגרת המחזור ה-26: הצהובים מהבירה ניצחו את רעננה בחוץ, ק''ש ניצחה את עכו

שני משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-26 יצאו הערב לדרך בנתניה ובעכו. לפני המשחק בין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים, הוענק פרס שחקן חודש פברואר לאיתי שכטר על ידי אוהדי הקבוצה. כמו כן, המנהלת המשיכה בפעילותה במסגרת ההכנות ל-"יום המעשים הטובים".

במשחק המוקדם יותר, אירחה נועלת הטבלה הפועל עכו את הפועל קרית שמונה. נייג'ל האסלביינק הכניס כדור טוב לשון וייסמן בין שחקני ההגנה והחלוץ גלגל בקלות פנימה. עברו בסך הכל שתי דקות ו-וייסמן עבר יפה את מוחמדו סיסוקו שמשך לו בחולצה והשופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטר. האסלביינק ניגש לבעוט וכבש. על סף הירידה למחצית, בן רייכרט ספג כרטיס צהוב שני לאחר שהכשיל מאחור את וייסמן. דקה לסיום המשחק, האסלביינק סיפק את הבישול השני שלו במשחק עם כדור עומק נפלא לשובל גוזלן, שנשאר באחד על אחד מול רם שטראוס ושלח את הכדור פנימה. האורחים שומרים על עצמם רחוקים מהקו האדום ואילו המארחים ממשיכים להסתבך.

מאוחר יותר יצא לדרך באצטדיון בנתניה המפגש בין הפועל רעננה לבין האורחת, בית"ר ירושלים. ממש לפני הירידה למחצית קלאודמיר פריירה הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה ומוחמד עלי קמארה כבש שער עצמי. הצהובים הכפילו את התוצאה, שוב בתוך תוספת הזמן, הפעם לפני השריקה לסיום המשחק – קמארה עם טעות נוספת מסר אחורה ואנתוני וראן השתלט, השאיר ליאקוב סילבסטר והמחליף בעט פנימה. האורחים מסיימים את העונה הסדירה במקום השני. האדומים ינסו להתרחק מהקו האדום בפלייאוף התחתון.

תמונה ראשית: הפייסבוק של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה