תיקו בין מרמורק להפועל ת"א, קטמון הביסה את כפ"ס

המחזור ה-26 בליגה הלאומית: ראשל''צ נשארה במקום השני

המחזור ה-26 בליגה הלאומית יצא לדרך אתמול (חמישי), עם הדרבי בין הפועל נצרת עילית למכבי אחי נצרת באצטדיון גרין. המארחים לא התקשו וכבר במחצית הראשונה גיא דיין העלה אותם ליתרון מבעיטת עונשין מ-11 מטר. במחצית השנייה הוא השלים צמד וביחד עם שער של איתן ולבלום בדקה ה-64, הקבוצה הביתית סוגרת ניצחון חלק ועושה צעד משמעותי בדרך למקום בפלייאוף העליון.

יתר משחקי המחזור שוחקו במקביל היום, בשעה 15:00. הפועל כפר סבא רצתה להחזיר לעצמה את המקום השני ואירחה את הפועל קטמון ירושלים למשחק חשוב. התקוות של הירוקים לא עלו בקנה אחד עם המציאות, כאשר כבר בדקה השביעית ג'ורג' אקפביו כבש לזכות האדומים. קצת לפני הירידה למחצית, הכפילו האורחים את היתרון מרגליו של אריאל הדר. במחצית השנייה, מיכאל ממן כבש שער נהדר וז'וליו סזאר השלים רביעייה לירושלמים. גם שער של עוז פרץ לקראת הסיום לא עזר למארחים, שמובסים בביתם.

הפועל ראשון לציון אירחה את בית"ר ת"א רמלה לקרב צמרת. הכתומים רצו לשמור על המקום השני ואילו האורחים, לתפוס אותו על חשבונם. במחצית הראשונה היו אלו האורחים שעלו ליתרון, לאחר שאופק פישלר כבש שער נהדר מהאוויר. בדקה ה-80 הצליחה המארחת לקבוע שוויון, כאשר המחליף, ג'ורג' אמסיס, כבש בנגיחה. ראשל"צ נשארת במקום השני בזכות התוצאות בשאר המגרשים.

הפועל פתח תקווה אירחה את מכבי הרצליה לקרב תחתית. האורחים עלו ליתרון ראשונים מבעיטת מספרת של ברק לביא. המלאבסים התעוררו בדקות הסיום והשלימו מהפך מדהים מרגליהם של שני המחליפים, גל צרויה ונס זמיר. המארחת מתרחקת עוד קצת מהקו האדום, לעומת הרצליה שממשיכה להסתבך.

הפועל רמת גן אסי אירחה את הפועל עפולה. המשחק התעורר בשלב מאוחר יחסית – האורחים עלו ליתרון משער בנגיחה של ליאור סיידר בדקה ה-73. היתרון לא החזיק מעמד כשבדקה ה-90 אור ברוך כבש מפנדל לזכות הקבוצה הביתית וקבע חלוקת נקודות.

הפועל חדרה אירחה את בני לוד למשחק שהוכרע גם כן בדקות הסיום. ויקטור מרעי כבש בדקה ה-81 לזכות האורחים ונתן להם אוויר לנשימה בקרבות התחתית.

עירוני נשר ממשיכה להפסיד והפעם המרוויחה הייתה הפועל ניר רמת השרון, שאירחה את הקבוצה הצפונית. פאדי זידאן כבש מבעיטת עונשין מ-11 מטר וסידר לאורחים הפסד נוסף, ה-11 ברציפות.

במשחק נוסף נפרדו הפועל מרמורק רחובות והפועל תל אביב בתיקו מאופס. פייסל מוליץ' מצא את המשקוף במחצית הראשונה ורן רובין מהמארחים, החמיץ באחד על אחד מול אריק ינקו. למעט אירועים אלו ובנוסף, כרטיס אדום שספג גל ספיר מהקבוצה הביתית, המשחק הסתיים ללא שערים וללא מצבים מיוחדים. למרות זאת, המוליכה מגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות.

 

 

הוסיפו תגובה