לאומית: חמש קבוצות יתחרו על המקום השני

לקראת המחזור ה-26 בליגה הלאומית: הפועל ת''א תשחק בחוץ מול מרמורק

המחזור ה-26 בליגה הלאומית ייפתח הערב (חמישי), בשעה 19:30, עם הדרבי בין הפועל נצרת עילית למכבי אחי נצרת. מחר בשעה 15:00, ייערכו כל יתר המשחקים במקביל. הפועל תל אביב, שפתחה פער של 11 נקודות בצמרת, תרצה להמשיך לבסס את מקומה כמוליכת הטבלה. הקרב על המקום השני ממשיך להיות צמוד, כאשר לא פחות מחמש קבוצות יכולות לתפוס אותו בסיום המחזור.

שתי נקודות הן מה שמפריד בין הפועל נצרת עילית למכבי אחי נצרת. השתיים ייפגשו הערב לדרבי באצטדיון גרין וכל אחת מהן תנסה להשיג את הניצחון על מנת להתבסס בין השמונה הראשונות.

מפגש מסקרן מאוד צפוי להיות בין הפועל ראשון לציון לבין בית"ר תל אביב רמלה באצטדיון הברפלד. הכתומים תפסו את המקום השני על חשבון הפועל כפר סבא והם ירצו לשמור עליו. מן העבר השני, לאורחים יש הזדמנות לעקוף את המארחים בטבלה במקרה של ניצחון ואולי אפילו לתפוס את המקום השני, בהתאם לשאר התוצאות בצמרת.

הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל ת"א. הקבוצה הביתית נמצאת בתקופה טובה ורושמת כבר ארבעה משחקים ללא הפסד. עד היום ניסו השחקנים של ניסן יחזקאל להתרחק מהתחתית, אך לפתע הם מוצאים את עצמם בעמדה שמאפשרת התברגות בפלייאוף העליון. האורחים מצידם ירצו להמשיך בדהירה, אחרי חמישה משחקים ללא הפסד וללא ספיגה.

בין הקבוצות שמתחרות על המקום השני, ניתן לראות גם את הפועל כפר סבא, שתארח את הפועל קטמון ירושלים, את הפועל עפולה, שתצא למשחק חוץ מול הפועל רמת גן אסי ואת הפועל חדרה, שתשחק בביתה מול הפועל בני לוד רכבת. כל השלוש ינסו להשיג ניצחון ולקוות למעידה של האחרות.

נועלת הטבלה, עירוני נשר, תצא למשחק חוץ מול הפועל ניר רמת השרון. האורחים סופרים כבר עשרה משחקים ללא ניצחון ונמצאים בהפרש של 20 נקודות מחוץ מבטחים. הקבוצה הביתית לעומת זאת, מצאה את עצמה מתחת לקו האדום במחזור האחרון ותנסה לנצל את המפגש כדי לעלות בחזרה מעליו.

משחק נוסף יפגיש את הפועל פתח תקווה ומכבי הרצליה באצטדיון המושבה. המלאבסים נמצאים במרחק של נקודה אחת בלבד מהקו האדום ותומר קשטן ינסה להשיג ניצחון שני ברצף כמאמנה החדש של הקבוצה, על מנת להתרחק משם. האורחת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון ונמצאת מתחת לקו האדום בפער של תשע נקודות.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה