מכבי ת"א חוזרת לפסגה עם ניצחון גדול

נתניה הבטיחה מקום בפלייאוף העליון, אשקלון ואשדוד מסתבכות

ארבעה משחקים התקיימו היום במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. כל המגרשים סיפקו לנו שערים, הכרעות וכדורגל טוב. קצת לפני החלוקה לפלייאוף עליון ותחתון, התוצאות סידרו צמרת רותחת ותחתית מעניינת גם כן, הנה הפרטים מכל המפגשים:

במשחק שפתח את המחזור ה-24, אירחה הפועל רעננה את מ.ס.ע. אשדוד לקרב תחתית. בדקה ה-25 מצא כארם ארשיד את שמעון אבוחצירה לבד בתוך הרחבה, החלוץ לא התבלבל והעלה את המארחים ליתרון. בדקה ה-70 דן ביטון הכניס לרחבה כדור נמוך ובנצי מושל, שנכנס כמחליף תשע דקות קודם לכן, נגח אחורה לפינת השער של ויסקארה – שוויון. עברו רק ארבע דקות ורעננה יצאה למתפרצת מסוכנת: מוחמד כליבאת מסר לאבוחצירה שבסיבוב גדול ובעיטה חדה לפינת השער, השלים צמד. האדומים מהשרון מתרחקים מהתחתית עם ניצחון שני ברציפות. 

בשעה 18:00 נפתח המפגש בין הפועל אשקלון לבני סכנין באצטדיון סלה. לא עבר זמן רב מתחילת המשחק וכבר האורחים עלו ליתרון, פיראס מוגרבי מסר כדור נפלא לשלומי אזולאי שכבש. בדקה ה-29 זכתה סכנין לכדור עונשין מ-11 מטר, מוגרבי ניגש לבעוט והחמיץ. לא עברה יותר מדקה ומוגרבי כיפר על ההחמצה עם בישול שני במשחק, הרמה טובה שלו מצאה את ג'ורדן פושה שהמשיך מהאוויר פנימה וקבע את תוצאת המשחק. סכנין בורחת לתחתית, אשקלון ממשיכה להסתבך עם הפסד שביעי ברציפות.

מכבי חיפה אירחה את מכבי נתניה בסמי עופר. המשחק היה בשליטה של הירוקים בחלק הראשון ושער של עומרי בן הרוש בדקה ה-22 העניק יתרון ראשון. עברו כמה דקות בודדות ונתניה הצליחה להשוות. ערן לוי הכניס כדור נפלא ליונס מלדה, שחתך את הרחבה, הכדור שלו הגיע לויקי כחלון ומול שער ריק נותר למגן רק לבעוט פנימה. בדקה ה-34 הגיע המהפך, דניאל בר נתן קבע פנדל לזכות נתניה אחרי שבעיטה של ערן לוי פגעה בידו של בן הרוש, הקפטן ניגש לבעוט בעצמו וכבש. נתניה מנצחת ומבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף העליון.

המפגש שסגר את משחקי השבת זימן קרב צמרת מרתק באצטדיון בנתניה, בו אירחה מכבי ת"א מהמקום השני את הפועל חיפה מהמקום הרביעי. תוך 12 דקות הצליחו הצהובים לעלות ליתרון. הגבהה נהדרת של אבי ריקן לתוך הרחבה מצאה את הראש של ניק בלקמן, שכבש את השמיני שלו העונה. בדקה ה-33 הוסיף החלוץ בישול למאזן המשחק שלו, לאחר שבתום מהלך קבוצתי יפה השאיר כדור לחוסה רודריגס והקשר בעט מדויק פנימה.  כרבע שעה מפתיחת המחצית השנייה השלים רודריגס צמד לאחר עוד מבצע קבוצתי של התל אביבים ובישול נוסף של בלקמן. שש דקות בלבד מהרגע שעלה למגרש כמחליף, כבש אופיר דוידזדה: המגן עט על ריבאונד מהבעיטה של אלירן עטר, והכניס את השער הרביעי והאחרון במשחק גדול, שהעלה את מכבי תל אביב, לפחות זמנית, למקום הראשון.

הוסיפו תגובה