ב"ש תפגוש את בית"ר, מכבי ת"א מול הפועל חיפה

פותחים את המחזור ה-24 בליגת העל

המחזור ה-24 בליגת העל יפגיש את ארבעת הראשונות לקרב ראש בראש מרתק. גם בתחתית יתקיימו משחקים חשובים שעשויים להשפיע על המצב בטבלה. כל זאת כשאנחנו נמצאים בסך הכל שלושה מחזורים לפני חלוקת הליגה לפלייאוף עליון ותחתון.

המשחק שיפתח את המחזור יתקיים ביום שבת ב-16:00 ובו הפועל רעננה תארח את מ.ס.ע אשדוד באצטדיון בנתניה. רעננה נמצאת מקום אחד מעל האשדודים, בהפרש של נקודה אחת בלבד, ושתי הקבוצות יילחמו על הנקודות כדי לברוח מעט מאיזור הקו האדום. האורחים יגיעו מעודדים לאחר שבמחזור האחרון הצליחו לנצח את הפועל עכו משער דרמטי של אור אינברום בדקה ה-93. רעננה, מהצד השני, מציגה יכולת טובה בשני המחזורים האחרונים לאחר שיצאה עם ארבע נקודות מהמפגשים מול הפועל חיפה ומכבי ת"א.

בשעה 18:00 באותו היום תארח הפועל אשקלון את בני סכנין. אשקלון נמצאת מתחת לקו האדום ומאמנה הטרי, מסאיי דגו, ירצה לרשום ניצחון ראשון כשהוא על הקווים על מנת להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. סכנין לעומת זאת, אמנם איבדה סיכוי להתברג בפלייאוף העליון, אבל תרצה לשמור על עצמה רחוקה מהתחתית.

מכבי חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את מכבי נתניה בשעה 18:15. הירוקים, עם ניצחון אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים, יסיימו את העונה בפלייאוף התחתון וניצבים כעת מרחק של 8 נקודות מהמקום שמוביל לליגה הלאומית. ניצחון של הצהובים יבטיח להם מקום בפלייאוף העליון וזאת עונה אחת בלבד לאחר שעלו לליגת העל.

המפגש שיסגור את משחקי השבת יפגיש בשעה 20:30 את המארחת, מכבי תל אביב ואת האורחת, הפועל חיפה, לקרב צמרת. הצהובים שברו במחזור האחרון רצף של 14 משחקי ליגה ללא הפסד כשנכנעו 1:0 להפועל רעננה ובכך איבדו את המקום הראשון. הפועל חיפה תגיע לאחר ניצחון על מכבי נתניה וניצבת רק שתי נקודות מתחת למכבי ת"א. ניצחון של האדומים מהכרמל והם יעברו את הצהובים בטבלה. לעומת זאת, ניצחון לשחקניו של קרויף, יכול להחזיר אותם, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה.

שני משחקים נוספים צפויים להתקיים ביום ראשון. במשחק המוקדם יותר תארח בני יהודה ת"א את הפועל ק"ש בשעה 19:30 באצטדיון רמת גן עקב עונש רדיוס. ניצחון של הצפוניים ישאיר להם סיכוי להתברג בפלייאוף העליון, לעומת זאת, ניצחון של הכתומים יבטיח להם את המקום שם.

בשעה 21:00 יתקיים המשחק המרכזי של המחזור בו תארח הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים. האדומים נמצאים במקום הראשון ומעולם לא הפסידו באצטדיון טוטו טרנר בליגה, ומאידך, הירושלמים, עם שלושה ניצחונות ברציפות, נמצאים בכושר נפלא ובמקום השני בטבלה במרחק של נקודה בלבד מהמוליכה. קרב צמרת מרתק בדרום.

המשחק שינעל את המחזור יתקיים ביום שני בשעה 19:00. נועלת הטבלה, הפועל עכו, תתארח אצל מכבי פ"ת. הקבוצה הצפונית נמצאת בעמדה לא טובה לקראת הפלייאוף התחתון ותהיה חייבת להתעורר אם היא מעוניינת להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגה. לעומתה, למלאבסים יש סיכוי תיאורטי להתברג בפלייאוף העליון, אך במידה ולא יצליחו, הם ירצו להגיע עם מאזן טוב לקרבות התחתית של המשך העונה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל ב"ש

הוסיפו תגובה