ב"ש חגגה ניצחון על רעננה, 1:1 בין מכבי חיפה לפ"ת

אשדוד ניצחה אשקלון בשער דרמטי, הפועל חיפה גברה על עכו

המחזור ה-20 בליגת העל יצא אחר הצהריים לדרך – שלושה משחקים הסתיימו בהכרעה, מכבי חיפה ומכבי פ"ת נפרדו בחלוקת נקודות. כל הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 פתחו את השבת הפועל עכו והפועל חיפה. המחצית הראשונה הסתיימה עם שישה איומים של החיפאים על השער של רם שטראוס אך ללא שערים. המקומיים רשמו איום אחד בלבד במחצית הראשונה. בדקה ה-82 עידן גולן, שנכנס כמחליף מספר דקות לפני כן, כבש את שער הניצחון של החיפאים.

בהמשך הערב הפועל אשקלון אירחה את מ.ס.ע אשדוד. בדקה ה-17 המקומיים עלו ליתרון מבעיטה חופשית של ברניסלב יובאנוביץ' ועם קצת עזרה מג'ראפי שהדף רע. בדקה ה-25 אשדוד השוותה: מאוריסיו השתלט על כדור ברחבה וניצל יציאה לא טובה של איינוגבה כדי לבשל ליצחק אספה מול שער ריק. בדקה ה-90 האורחים כבשו את היתרון: פעולה מצוינת של בלסינג אלקה באגף שמאל סידרה לגדי קינדה את שער הניצחון בנגיחה קלילה לפינה הימנית.

משחק נוסף הפגיש את מכבי חיפה ומכבי פ"ת. בדקה ה-36 המלאבסים עלו ליתרון בסמי עופר לאחר הגבהה לרחבה ונגיחה חזקה של לידור כהן לרשת. ארבע דקות בלבד חלפו והירוקים השוו: הרחקה לא טובה של יניב בריק אפשרה למאבוקה להוציא רוחב לעבר ניקיטה רוקאביצה שהקדים את השומר שלו והכניס בנגיעה לשער. במחצית השניה לא נכבשו שערים נוספים והמשחק הסתיים ב-1:1 וחלוקת נקודות. מכבי חיפה במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

המפגש שנעל את השבת הפגיש את הפועל באר שבע והפועל רעננה בטוטו טרנר. בדקה ה-23 דן איינבינדר העלה בנגיחה את המקומיים ל-0:1 מבישול של אנתוני נוואקמה. דקה לפני הירידה למחצית כארם ארשיד נשאר לא מכוסה ברחבה וכבש את השיוויון לזכות האורחים. בדקה ה-59 באר שבע כבשה את היתרון: מאור מליקסון העביר רוחב מאגף ימין לתוך הרחבה, איינבינדר המשיך עם העקב ותומאש פקהארט סיים לרשת. בדקה ה-86 מליקסון כבש מהנקודה הלבנה וחתם על ניצחון וחזרה, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה.

הוסיפו תגובה