ניצחון לק"ש על הפועל חיפה, ב"ש גברה על עכו

חלוקת נקודות בין הפועל רעננה לבני יהודה, המשחק בין מ.ס.ע אשדוד למכבי חיפה הסתיים בתיקו ללא שערים

הערב יצא לדרך המחזור ה-19 בליגת העל עם ארבעת משחקי השבת, שתי הכרעות ושתי תוצאות תיקו. כל הפרטים לפניכם:

הפועל חיפה אירחה את הפועל קרית שמונה בסמי עופר במטרה להישאר צמודה לפסגה. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. בדקה ה-56 האורחים עלו ליתרון מבעיטה חופשית מצוינת של אחמד עאבד. בשניות האחרונות של תוספת הזמן סאן מנחם כבש מבישול של נייג'ל הסלביינק ונעץ את המסמר האחרון כשקבע 0:2 לקבוצתו. הפועל קרית שמונה קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

בהמשך הערב הפועל רעננה פגשה את בני יהודה ת"א. כבר בדקה הרביעית הכתומים כבשו את הראשון: דן מורי שלח כדור ארוך מעל ההגנה ומצא את אלמוג בוזגלו מול השער, הקשר הקפיץ בקור רוח מעל השוער ולתוך הרשת. רק עשר דקות עברו והאדומים השוו את התוצאה: נגיעת יד ברחבה של מאוויס צ'יבוטה זיכתה את המארחים בפנדל מוצדק, שמעון אבוחצירה ניגש לבעוט ודייק מול זובאס. במחצית השניה לא נכבשו שערים נוספים והשתיים נפרדו בתיקו 1:1 וחלוקת נקודות.

המשחק בין מ.ס.ע אשדוד למכבי חיפה הסתיים בתיקו ללא שערים. המארחים עדיין ללא ניצחון ביתי העונה. שתי הקבוצות עם אותו מספר איומים לשער (11).

המשחק האחרון של הערב הפגיש את נועלת הטבלה, הפועל עכו ומוליכת הטבלה, הפועל ב"ש. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-54 האדומים עלו ל-0:1 לאחר שבן שהר דייק מהנקודה הלבנה. בתוך תוספת הזמן פנדל נוסף נשרק לזכות האלופה, אך רם שטראוס הצליח לעצור את הבעיטה של מהראן ראדי. שחקניו של ברק בכר נשארו, לפחות זמנית, בפסגת הטבלה.

תמונה ראשית: חיים בן דוד, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה