בית"ר גברה על פ"ת, ניצחון שני העונה לעכו על מכבי חיפה

מכבי נתניה סיימה בתיקו ביתי מול רעננה, הפועל חיפה שמרה על הצמרת מול בני יהודה

המחזור ה-16 יצא אחר הצהריים לדרך עם ארבעת משחקי השבת. כל פרטי המפגשים בהמשך הכתבה:

בשעה 16:00 פתחו את משחקי השבת בני יהודה ת"א והפועל חיפה. המחצית הראשונה הסתיימה בקצב טוב, אך ללא שערים. רק בדקה ה-85 נכבש השער במשחק לזכותה של האורחת: ראדו גינסארי קיבל כדור ברחבה, הסתובב ובעט לכיוון השער, הכדור פגע ברגלו של תורג'מן וקפץ מעל זובאס ולרשת. שחקניו של ניר קלינגר הצליחו לעצור את רצף הניצחונות של הכתומים ועלו, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה.

בהמשך השבת אירחה מכבי נתניה את הפועל רעננה. דקה אחת לפני סיום המחצית הראשונה מכבי נתניה עלתה ל-0:1: אביב אברהם, עם פעולה גדולה, חילץ כדור, הרים את הראש ומצא את דיא סבע בכדור עומק לרחבה, החלוץ לא התבלבל וכבש את שערו ה-14 העונה. בדקה ה-63 רעננה משווה ל-1:1: כדור קרן אדום הגיע לשמעון אבוחצירא שהכניס כדור מסוכן לעומק הרחבה, שם חיכה עדי נמני שדחק מקרוב לרשת. בדקה ה-70 האורחים השלימו מהפך: כדור חופשי נהדר של נמניה ניקוליץ' מצא את שמעון אבוחצירה שהתרומם ונגח מדויק לפינה של דני עמוס. בדקה ה-77 שער עצמי של עמנואל אמבולה השווה שוב את התוצאה וקבע חלוקת נקודות בסיום המשחק.

במקביל למשחק בנתניה נפגשו מכבי חיפה והפועל עכו באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-31 הפועל עכו עלתה ליתרון: גל שיש הרים כדור מאגף שמאל שעלה מעל משקוף השער הישר לרגלו של בן אז'ובל שסיים מקרוב לרשת. הפועל עכו ניצחה בפעם השניה העונה את מכבי חיפה. 

בית"ר ירושלים פגשה את מכבי פ"ת למשחק הנעילה של השבת. המחצית הראשונה בטדי הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-69 הירושלמים כבשו את השער הראשון במשחק: אנטואן קונט מסר כדור רוחב שטוח מאגף שמאל, צחי גיגי ניסה לקלוט את הכדור אך שמט ואיפשר ליעקב בריהון, שנכנס כמחליף דקות ספורות לפני כן, לדחוק מקרוב. הצהובים השוו שיא מועדון של 22 משחקי ליגה רצופים בהם כבשו שער אחד לפחות. בסיום המשחק 0:1 לזכות המקומיים שנשארו במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה.

 

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה