בית"ר הפכה וניצחה את אשדוד, תיקו בין סכנין לרעננה

שני שערים בשבע דקות קבעו חלוקת נקודות בנתניה, הירושלמים עלו למקום השני בטבלה

במסגרת משחקי ההשלמה של המחזור ה-15, נפגשו הפועל רעננה ובני סכנין באצטדיון נתניה, מ.ס.ע אשדוד אירחה את בית"ר ירושלים. פרטי המפגשים לפניכם:

הערב יצא לדרך המשחק בין הפועל רעננה לבני סכנין. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, המארחים היו יותר מסוכנים עם שמונה איומים לשער מתוכם שניים למסגרת, האורחים עם שני איומים בלבד ולא מצאו את המסגרת. בדקה ה-76 בני סכנין כבשה את היתרון: עלי עותמאן שלח כדור פנטסטי לשלומי אזולאי שכבש ממצב נוח. שער חוץ ראשון לסכנין מאז מחזור הפתיחה. רק שבע דקות לקח לרעננה להשוות: לאחר התקפה מסודרת של המארחים, עדי נמני הכניס כדור מאגף ימין לתוך הרחבה, שמעון אבוחצירא קלט, המשיך לרשת של קנדיל ונעל את המשחק בחלוקת נקודות.

בהמשך הערב נפגשו לערב גשום של כדורגל מ.ס.ע אשדוד ובית"ר ירושלים. כבר בדקה העשירית אשדוד הפתיעה עם השער הראשון: בלסינג אלקה דהר מהצד הימני ושחרר בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה ישר לרשת של קליימן. בדקה ה-36 שיוויון בית"רי: אנתוני וארן הצליח להציל כדור מקו החוץ של השער האשדודי, עזרא הקפיץ לסירושטיין שכבש מקרוב בנגיחה. בתוספת הזמן של המחצית מהפך של הירושלמים: חן עזרא הוכשל על סף הרחבה, קלאודמיר פריירה לקח את הבעיטה וכבש בביצוע מושלם היישר לחיבורים. חמש דקות לפני סיום המשחק האורחים כבשו את השלישי: יעקובוביץ' ניסה להציל קרן, אך החליק ואיפשר לשכטר לגנוב את הכדור ולבשל מצב נוח לציון צמח שדייק לפינה הימנית וקבע ניצחון 1:3 לקבוצתו.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה