שלישיה לכפ"ס בעשר דקות בניצחון על נצרת עילית

נשר גברה על ראשל"צ והשיגה את ניצחונה השני העונה

אחר הצהריים נשמעה שריקת הפתיחה שהוציאה לדרך את חמשת משחקי שישי בליגה הלאומית. שלושה מפגשים הוכרעו בעשר הדקות האחרונות, כל הפרטים לפניכם:

מכבי הרצליה אירחה את הפועל חדרה במטרה לצבור עוד נקודות ולברוח מהתחתית. כבר בדקה השניה של המשחק אילון ירושלמי כבש את השער הראשון של מחזור 15 לזכות האורחת. רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה מכבי הרצליה השוותה: ראול אספרייה נגח מקו השער לאחר כדור קרן של המארחת. ארבע דקות מהפתיחה אסי גומה כבש את השני של חדרה והעלה את מאזנו לשמונה שערים העונה. ניצחון רביעי העונה לאורחים.

במקביל פגשה נועלת הטבלה, עירוני נשר, את הפועל ראשון לציון. בדקה ה-90 דרמה באצטדיון: עלי כנאנה כבש בפנדל וקבע ניצחון שני העונה לקבוצתו.

משחק נוסף בשישי הפגיש את הפועל כפר סבא עם הפועל נצרת עילית. רק בדקה ה-81 נכבש השער הראשון במשחק: רועי זיקרי כבש מקרוב לאחר ערבוביה ברחבה. עשר דקות לאחר מכן עומר פדידה הכפיל לזכות הירוקים ועידן דוד שילש בתוספת הזמן. הפועל כפר סבא עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה.

הפועל מרמורק רחובות אירחה את הפועל ניר רמה"ש. בדקות האחרונות של המשחק, עידן שריקי כבש שער נפלא מחוץ לרחבה והעניק שלוש נקודות למקומיים.

המשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל בני לוד הסתיים בחלוקת נקודות ללא שערים. תיקו שלישי ברצף לירוקים.

הוסיפו תגובה