האלופה זמנית בפסגה, חלוקת נקודות בין רעננה לפ"ת

הפועל ב"ש גברה 1:3 על הפועל ק"ש ועלתה לראשונה העונה למקום הראשון

שני משחקים התקיימו הערב במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל: הפועל רעננה אירחה את מכבי פתח תקווה, הפועל באר שבע פגשה את הפועל קרית שמונה. פרטי המשחקים לפניכם:

הפועל רעננה ומכבי פתח תקווה פתחו את יום המשחקים של ראשון. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. בסיום המשחק 0:0 וחלוקת נקודות בין השתיים. הפועל רעננה צמודה לקו האדום בהפרש שתי נקודות בלבד. המלאבסים במקום העשירי בטבלה עם 14.

בהמשך הערב נשמעה שריקת הפתיחה בטוטו טרנר, הפועל באר שבע אירחה את הפועל קרית שמונה. כבר בדקה ה-11 האלופה עולה ליתרון: נוואקמה הכניס כדור מצוין לאורן ביטון באגף שמאל, המגן ניצח במאבק נגד אבו עביד והכין למיכאל אוחנה שכבש ממצב נוח. שלוש דקות הספיקו לקרית שמונה להשוות: איסמעיל ריאן עבר את המגן שלו במהלך יפיפיה והגביה כדור לנייג'ל הסלביינק בצד הרחוק, החלוץ עצר ובעט חזק לכיוון השער, הכדור פגע ברגלו של אורן ביטון בדרך ונכנס לרשת של גורש. בדקה ה-25 שוב האדומים ביתרון: אורן ביטון, עם עוד בישול, הפעם מכדור קרן שהגיע לראשו של מיגל ויטור ולפינה השמאלית של השער. בדקה ה-79 האלופה עולה ל-1:3: אנתוני נוואקמה בפעולה באגף שמאל, החדיר רוחב שפגע ברגל שחקן קרית שמונה וקפץ לראשו של תומאש פקהארט שנגח לרשת. בסיום המשחק, הנקודות הולכות לבאר שבע שעולה לראשונה העונה למקום הראשון בטבלה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה