כפ"ס רוצה לשמור על הפסגה, הפועל ת"א תחפש ניצחון שלישי ברצף

לקראת המחזור בלאומית: מוליכת הטבלה עשויה לאבד את הפסגה לאחר שני הפסדים רצופים, ראשל"צ רוצה צמרת

מחר (שישי) ייחל המחזור ה-12 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים, ויושלם בשני עם שלושה משחקים נוספים. כל הפרטים לקראת המפגשים לפניכם:

הפועל חדרה תארח את הפועל כפר סבא. המארחים ניצחו בשבוע שעבר 0:2 את בני לוד וירצו להמשיך במומנטום ולהשיג את ניצחונם החמישי העונה. מוליכת הטבלה הפסידה בשני משחקיה האחרונים והפער בינה לבין המקום השני עומד על שתי נקודות בלבד.

במקביל תארח הפועל מרמורק רחובות את הפועל קטמון ירושלים. מרמורק הפסידה במחזור האחרון להפועל ת"א ותהיה חייבת לצבור נקודות ולהתרחק מהקו האדום כשהפער עומד על 2 נקודות בלבד. הירושלמים גברו בשבוע שעבר 1:2 על מוליכת הטבלה ועלו למקום החמישי, ארבע נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגת העל.

בנוסף ייפגשו הפועל רמת גן ומכבי אחי נצרת. האורדונים ספגו הפסד חמישי העונה במשחקם האחרון ונמצאים במרחק של נקודה אחת בלבד מהקו האדום. אחי נצרת תהיה חייבת להתאושש משני ההפסדים הרצופים, שהאחרון היה 3:0 בדרבי העירוני ואיבוד המקום השני בטבלה.

הפועל פתח תקווה תארח במושבה את הפועל עפולה. המארחים ניצחו במחזור האחרון 1:3 את מכבי הרצליה, אך עדיין לא נראים יציבים וממוקמים במקום השמיני במרכז הצפוף של טבלה. עפולה שניצחה בשבוע שעבר את הפועל ר"ג תהיה חייבת לצבור עוד ניצחונות ולהתרחק מהקו האדום כשהפער עומד על שלוש נקודות בלבד.

הפועל בני לוד תפגוש את בית"ר ת"א רמלה למשחק שעשוי להעלות אותה מעל הקו האדום. המארחים ספגו הפסד 2:0 בשבוע והם עם תשע נקודות בלבד. בית"ר ת"א הפסידה במשחקה האחרון 2:1 לראשון לציון לאחר תקופה טובה שלה. האורחת תקווה לנצח ולחזור למומנטום החיובי.

ביום שני בשעה 19:00 תארח הפועל ניר רמה"ש את הפועל ת"א. רמת השרון בתקופה טובה עם שלושה ניצחונות רצופים ובמקום השישי בטבלה, תרצה לנצח את האדומים ולהיצמד לצמרת. היורדת הטריה, הפועל ת"א, הצליחה לצאת מהמשבר של התקופה החולפת וצברה כבר שני ניצחונות רצופים בהדרכת מאמנה החדש, קובי רפואה. האורחים יקוו לניצחון ומעידה של כפר סבא על מנת לתפוס את הפסגה.

במקביל תארח הפועל נצרת עילית את עירוני נשר. האדומים מנצרת יגיעו למשחק במצב רוח טוב לאחר ניצחונם 0:3 בדרבי. עירוני נשר נמצאת מתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון בטבלה, תהיה חייבת נקודות כדי להשאיר לעצמה סיכוי במאבקי התחתית.

בנוסף תפגוש הפועל ראשון לציון את מכבי הרצליה. הכתומים עם שני ניצחונות רצופים ובמקום השלישי בטבלה במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום השני שמוביל לליגת העל. האורחים נמצאים במקום האחרון בטבלה, עם ניצחון ליגה בודד, יהיו חייבים להתעורר במשחק הקשה שמחכה להם ולהילחם על נקודות.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה