גביע הטוטו

חצי גמר הטוטו ממשיך הערב: ב"ש נגד מכבי חיפה

המנצחת הערב (21:00) תפגוש את מכבי ת"א בגמר. פרטי המשחק, ציטוטי המאמנים ומכירת הכרטיסים בכתבה

הפועל ב"ש ומכבי חיפה ייפגשו הערב בשעה 21:00 (שידור ישיר ב-SPORT5HD) באצטדיון נתניה. המשחק ייערך בשיטת נוק-אאוט, כאשר אם לא תהיה הכרעה בתום 90 הדקות, המשחק יוכרע בהארכה ובבעיטות עונשין.

באצטדיון נתניה הקופות ייפתחו הערב בשעה 18:00. מחיר אחיד לכרטיס: 50 ש"ח. קופה מס' 1 (ראשית) תשמש את משרד הכרטיסים "לאן" לצורך מכירת כרטיסים לאוהדי שתי הקבוצות, חלוקה של כרטיסים אשר נרכשו מראש דרך "לאן" וכן חלוקת הזמנות. קופה מס' 2 תשמש את משרד הכרטיסים "שפע" לצורך חלוקת כרטיסים שהוזמנו מראש. קופה מס' 3 תשמש את מכבי חיפה לצורך חלוקת כרטיסים שהוזמנו מראש. אוהדי הפועל ב"ש יישבו ביציע המערבי תחתון (6A), אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע המזרחי תחתון (24A, 23A).
לחצו לרכישת כרטיסים למשחק מחר בין הפועל ב"ש למכבי חיפה

בכר: "נעלה עם ההרכב הכי חזק",   לוזון: "נצטרך לבוא במלוא הריכוז והיכולת כדי לנצח" 

האלופה סיימה שניה בשלב הבתים עם שני ניצחונות על אשדוד ואשקלון, והפסד לבית"ר ירושלים. ברבע הגמר האדומים גברו 1:2 על מכבי פ"ת וזכו בכרטיס לחצי הגמר. מכבי חיפה סיימה ראשונה בבית א' עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. שלב רבע הגמר מול הפועל עכו לא היה פשוט לירוקים: 90 הדקות הסתיימו ב-1:1 ושלחו את הקבוצות לעוד 30 דקות של כדורגל. שער לכל קבוצה בתוספת הזמן כפה בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה שבסופן ניצחה מכבי חיפה והעפילה לחצי הגמר.

מאמן האלופה, ברק בכר:אנחנו מתקרבים למשחקים על תואר, נעלה עם ההרכב הכי חזק ובמלוא הרצינות כדי להגיע לגמר".
מגן האדומים, דור אלו, הוסיף: "תמיד זה אתגר לשחק נגד מכבי חיפה, היא מהקבוצות הגדולות בכדורגל שלנו. יהיה משחק מאד קשה, אין ספק, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו כמו תמיד, ואם נעשה את זה אני מאמין שנעלה לגמר."

מאמן הירוקים, גיא לוזון:הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא ליצור המשכיות ויציבות. יש לנו סגל טוב, נדע להיות חכמים ולהשתמש בו בצורה הכי נכונה שיש, נצטרך לבוא במלוא הריכוז והיכולת כדי לנצח".
בלם מכבי חיפה, רמי גרשון:אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות למשחק, כל משחק בשבילנו הוא חשוב וכמובן שרוצים לנצח. תוצאה טובה נגד הפועל ב"ש יכולה לתת לקבוצה ביטחון גם בליגה".

הוסיפו תגובה