הפועל ת"א עלתה למקום השני, הפסדים לאחי נצרת וכפר סבא

אחי נצרת הפסידה בדרבי, מוליכת הטבלה ספגה הפסד שני ברציפות מהפועל קטמון, שחקניו של רפואה במקום השני

הליגה הלאומית חזרה היום לאחר הפגרה. סיכום חמשת משחקי שישי במסגרת המחזור ה-11 לפניכם:

הפועל בני לוד אירחה את הפועל חדרה. שמונה דקות משריקת הפתיחה האורחים עלו ל-0:1: אסי גומה קיבל הגבהה מויטלי גנון ונגח לרשת של בני לוד. בדקה ה-79 גיא כהן הכפיל ל-0:2. הפועל חדרה השיגה את ניצחונה הרביעי העונה. בני לוד נשארה מתחת לקו האדום.

בהמשך השישי אירחה הפועל עפולה את הפועל רמת גן. בדקה ה-50 המארחים כבשו את הראשון: מתיאס מרטין, שעלה כמחליף בתחילת המחצית, קיבל הרמה מצד ימין, נגח לפינה והעלה את עפולה ל-0:1. המארחת לקחה את שלוש הנקודות והתרחקה מהקו האדום. רמת גן במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום המוביל לליגה השלישית.

במקביל אירחה מכבי אחי נצרת את הפועל נצרת עילית בדרבי העירוני. בדקה השלישית כדור שלא הורחק טוב הגיע לליעד אלמליח שבעט שטוח לפינה והעלה את נצרת עילית ליתרון ראשון. ארבע דקות בלבד לקח לאורחים לעלות ל-0:2: אחמד קסום קיבל כדור עומק בקצה הרחבה והמשיך בבעיטה חזקה לרשת. בדקה ה-81 האדומים עלו ל-0:3: ייבגני ברקמן קיבל כדור גובה, ובהתעופפות קדימה נגח לצד הרחוק של הרשת. נצרת עילית ניצחה בדרבי והתרחקה מהקו האדום. המארחים המאוכזבים ירדו למקום השלישי בטבלה.

הפועל תל אביב אירחה באצטדיון טוטו עכו את הפועל מרמורק רחובות. בדקה ה-17 הפועל תל אביב עלתה ל-0:1: אוראל דגני, שהוצב בקישור האחורי, השתחל לרחבה בתנועה נהדרת, קיבל כדור עומק ממוטי ברשצקי וכבש לזכות האדומים. מאמן הפועל ת"א, קובי רפואה, שמר על מאזנו עם שני נצחונות בשני משחקיו על הקווים והעלה את קבוצתו למקום השני בטבלה

הפועל קטמון י-ם אירחה את מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא. בדקה ה-32 הפועל קטמון עלתה ליתרון 0:1 על הירוקים: גורג' אקפביו כבש לזכות המארחת בשער מצוין לאחר שהשתלט על הכדור, עבר את השומר שלו ובעט מדויק לפינה הרחוקה. רק שבע דקות חלפו והירושלמים כבר ב-0:2: אבירם ברוכיאן הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה, מיכאל (מיקו) ממן התרומם ונגח חזק לרשת. בדקה ה-56 רועי זיקרי מצמק ל-2:1 לזכות מוליכת הטבלה: נוורה נכנס מאגף שמאל ושחרר כדור רוחב שמצא את החלוץ מול השער. הפועל קטמון עלתה למקום הרביעי בטבלה לאחר שהנחילה הפסד שני ברצף לכפר סבא שנשארה במקום הראשון.

תמונה ראשית: יובל דניאל, הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה