מכבי חיפה גברה על סכנין, ניצחונות לב"ש ומכבי ת"א

באר שבע ומכבי נצמדו לפסגה, מכבי חיפה עם ניצחון לאחר שני הפסדים רצופים

המחזור העשירי המשיך היום ואיתו שלושה משחקים: הפועל באר שבע השיגה ניצחון חוץ 0:2 על מכבי פתח תקווה. מכבי תל אביב ניצחה 0:1 על הפועל רעננה שנשארה בתחתית הטבלה. במשחק המרכזי גברה מכבי חיפה 0:2 על בני סכנין.

המשחק הראשון של היום החל בשעה 20:00 כשמכבי פתח תקווה אירחה במושבה את הפועל באר שבע. במחצית הראשונה הייתה זו פתח תקווה יותר מסוכנת ואיימה יותר על השער של דודו גורש, אך המחצית הסתיימה ב-0:0. בדקה ה-60 הפועל באר שבע עלתה ליתרון ראשון: פקהארט קיבל כדור באגף שמאל, שלח הגבהה לעבר בן שהר והחלוץ בנגיעה הכניס לרשת. בדקה ה-77 האלופה עלתה ל-0:2: בן שהר קיבל כדור מנוואקמה ברחבה ובעט לשער, צחי גיגי הדף בחזרה לנוואקמה שכבש מול שער ריק. האדומים לקחו את שלוש הנקודות ורשמו ניצחון רביעי ברציפות. פתח תקווה נשארה בחלק התחתון בטבלה במקום העשירי.

בשעה 20:30 אירחה הפועל רעננה את מכבי תל אביב. כבר אחרי עשר דקות הצהובים עלו ל-0:1: אלירן עטר בעט כדור חופשי שפגע בקורה, אור דסה השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב. הפועל רעננה למרות הפיגור, איימה יותר על השער ובעטה יותר למסגרת במחצית הראשונה. בסיום המשחק הפועל רעננה באכזבה גדולה, לא הצליחה לנצל משחק רדום של הצהובים, ונשארה מסובכת בתחתית הטבלה. מכבי תל אביב עם עשרים נקודות, תיאבק בצמרת הצפופה.

במסגרת המשחק המרכזי אירחה מכבי חיפה את בני סכנין. בדקה ה-20 דקל קינן נגח לרשת מכדור קרן, אך אלי חכמון פסל את השער בטענה לעבירה של הבלם. בשניות האחרונות של המחצית הראשונה עמרי בן הרוש כובש בנגיחה מכדור קרן שהוא בעצמו סחט, 0:1 לירוקים לפני המחצית השניה. בדקה ה-52 בני סכנין נותרה בעשרה שחקנים: עומר דמארי מצא עצמו לבד בדרך לשער לאחר מתפרצת של המארחים, מארון גנטוס הכשיל אותו וקיבל את האדום. בדקה ה-62 דמארי כבש את השני של חיפה: הגבהה מצוינת של מאבוקה מצאה את ראשו של החלוץ שנגח לפינה ונעל את המשחק ב-0:2. מכבי חיפה מנצחת לאחר שני הפסדים רצופים. בני סכנין במשחק רביעי ברציפות ללא שער זכות.

צילום: עודד קרני

הוסיפו תגובה