אחי נצרת הפסידה לרמת השרון, ניצחונות לקטמון ורמת גן

מכבי אחי נצרת לא הצליחה להיצמד לפסגה לאחר הפסד 2:1 בדקה ה-90

המחזור העשירי בליגה הלאומית המשיך היום בשעה 15:00, כל הפרטים לפניכם:

הפועל חדרה אירחה את הפועל קטמון ירושלים, המארחים קיוו להשיג ניצחון נוסף לאחר שגברו 2:4 במחזור האחרון על ראשון לציון. הפועל קטמון חיפשה ניצחון לאחר תיקו 1:1 נגד הפועל ת"א בשבוע שעבר. דקה מפתיחת המחצית והפועל קטמון ביתרון ראשון: אבירם ברוכיאן קיבל הגבהה לרחבה ונגח לרשת. בדקה ה-20 ג'וליו סזאר מכפיל ל-0:2 לאחר פריצה לרחבה ובעיטה חזקה לשער. בדקה ה-45 סזאר השלים צמד עם עוד פצצה לרשת והעלה את הירושלמים ל-0:3 עד סיום המשחק.

הפועל ניר רמת השרון אירחה את מכבי אחי נצרת. האורחים רצו לנצל את המעידה של כפר סבא ולצמצם את הפער מהצמרת לנקודה אחת בלבד. בדקה ה-14 ספואן חילו העלה את אחי נצרת ל-0:1: הרחקה לא טובה הגיעה לחילו וזה הפציץ לחיבורים מחוץ לרחבה. שש דקות לאחר מכן, קייס גאנם השווה ל-1:1 לאחר שניצל טעות בהגנת אחי נצרת. בדקה ה-90 אור זוזוט כבש וקבע מהפך וניצחון דרמטי על סגנית מוליכת הטבלה. ניצחון שני ברצף לרמת השרון.

במקביל אירחה הפועל רמת גן אסי את מכבי הרצליה למפגש תחתית. שרון זיסו העלה את הפועל רמת גן ליתרון ראשון בדקה ה-17. לירן רוטמן הכפיל בדקה ה-32 ונעל את המחצית הראשונה ב-0:2 למארחים. במחצית השניה רותם שימול כבש את השלישי של רמת גן לאחר כדור עומק ובעיטה לפינה הרחוקה. רמת גן עלתה באופן זמני מעל הקו האדום. הרצליה מסובכת במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד.

הפועל פתח תקווה אירחה במושבה את בית"ר ת"א רמלה. המחצית הראשונה הסתימה בתיקו נטול שערים. במחצית השניה הפועל פתח תקווה עלתה ל-0:1: לאחר בלאגן ברחבה, גל צרויה בעט פנימה וקבע יתרון בדקה ה-56. עשר דקות לסיום המשחק בית"ר ת"א משווה ל-1:1: מתפרצת של האורחים תפסה את הגנת פתח תקווה לא מוכנה וסוהיל ארמלי צימק בדרך לחלוקת נקודות. פתח תקווה במשחק חמישי ללא ניצחון, אך קטעה רצף של ארבעה ניצחונות לבית"ר ת"א.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל קטמון י-ם

הוסיפו תגובה