משחק העונה בלאומית: הפועל כפ"ס תארח את הפועל ת"א

המחזור העשירי בליגה הלאומית: האדומים ינסו להנחיל הפסד ראשון למוליכת הטבלה

המחזור העשירי בליגה הלאומית ייפתח היום ובמוקד בשעה 19:00: הפועל כפר סבא תארח את הפועל תל אביב למשחק שמחזיר אותנו לליגת העל. ביום שישי ארבעה משחקים נוספים ובשני משחקי ההשלמה. כל הפרטים לקראת המחזור הקרוב בלאומית לפניכם:

ביום חמישי תארח הפועל כפר סבא את הפועל תל אביב למשחק העונה בלאומית. כזכור, שתי הקבוצות שיחקו בשנה שעברה בליגת העל ומאד מקוות לחזור בעונה הבאה. הפועל כפר סבא מוליכה את טבלת הלאומית, נראת מצוין ועדיין ללא הפסד בליגה. למעשה, כפר סבא ניצחה בכל משחקיה למעט תוצאת תיקו אחת מהמחזור השלישי. הפועל תל אביב פתחה את העונה עם חמישה נצחונות רצופים, אך נקלעה לתקופה לא טובה עם ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם שני הפסדים רצופים והדחה בחצי גמר גביע הטוטו. האדומים יקוו לחזור למסלול הניצחונות כשעל הקווים יעמוד לראשונה המאמן החדש – קובי רפואה.

ארבעה משחקים נוספים ישוחקו ביום שישי בשעה 15:00:

הפועל חדרה תארח את הפועל קטמון ירושלים. הפועל חדרה שניצחה במחזור האחרון 2:4 את ראשון לציון, תרצה להמשיך ביכולת הטובה ולהשיג ניצחון רביעי העונה. הפועל קטמון סיימה בתיקו 1:1 במחזור האחרון נגד הפועל ת"א, ותנסה להיצמד לצמרת הטבלה.

הפועל ניר רמת השרון תפגוש את מכבי אחי נצרת. רמת השרון ניצחה בשבוע שעבר 0:1 את הפועל עפולה ותרצה להשיג רצף חיובי. מכבי אחי נצרת במקום השני בטבלה עם שני הפסדים בלבד, תקווה למעידה של המוליכה הפועל כפר סבא, ותנסה לצמצם את הפער לנקודה מהפסגה. במקביל תארח הפועל רמת גן אסי את מכבי הרצליה למשחק בחלק התחתון של הטבלה. שתי הקבוצות נמצאות מתחת לקו האדום ויילחמו על שלוש הנקודות שעשויות לחלץ אותן מהתחתית.

הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את בית"ר תל אביב רמלה. פתח תקווה תרצה להשיג ניצחון לאחר שלא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים. לעומתה, בית"ר ת"א נמצאת בתקופה טובה עם ארבעה ניצחונות רצופים. ניצחון נוסף בשישי עשוי להעלות אותה למקום השלישי בטבלה.

שלושה משחקים נוספים יושלמו ביום שני בשעה 19:00:

הפועל מרמורק רחובות תארח את עירוני נשר. מרמורק לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים ונמצאת במרחק נקודה  אחת בלבד מהקו האדום. עירוני נשר עם שני הפסדים רצופים ומתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון, תקווה לנצח ולחמוק מהתחתית. במקביל תארח הפועל נצרת עילית את הפועל עפולה. נצרת עילית שניצחה בשבוע שעבר את מכבי הרצליה, תרצה להשיג את שלוש הנקודות ולהתברג בחלק העליון של הטבלה. הפועל עפולה לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים, מתוכם שלושה הפסדים, נמצאת במרחק נקודה אחת  מהקו האדום. הפועל ראשון לציון תפגוש את הפועל בני לוד רכבת. ראשון לציון רוצה לחזור ולנצח לאחר רצף של חמישה ניצחונות שנקטע בשבוע שעבר. בני לוד שבמחזור האחרון ניצחה את הפועל פ"ת, עדיין לא במקום בטוח בטבלה ובמרחק שתי נקודות מהקו האדום.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה