3:3 מטורף בין בית"ר להפועל חיפה, 2:4 למכבי חיפה על רעננה

שוויון דרמטי עם שלושער לבן בסט בקרב המושלמות. הירוקים התאוששו על חשבון רעננה. השבת הנוכחית: הפוריה ביותר מאז המחזור השני של עונת 2014/15

לא פחות מ-19 שערים נכבשו הערב במסגרת פתיחת המחזור הרביעי בליגת העל, בשבת הפורייה ביותר מאז המחזור השני של עונת 2014/15 (19 שערים בחמישה משחקים). קרית שמונה ניצחה את פ"ת, מכבי חיפה התאוששה על חשבון רעננה, אשקלון השיגה ניצחון בכורה דרמטי ובית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו בתיקו 3:3 משוגע.

השבת נפתחה עם הניצחון של הפועל קרית שמונה על מכבי פתח תקוה. כבר אחרי 17 דקות המארחת בטוטו עכו הייתה ביתרון 0:2: מרקוס דיניז כבש בדקה ה-13, שובל גוזלן הכפיל 4 דקות חאחר מכן. בדקה ה-75 גרגורי טאדה צימק, ובדקה ה-90 גוזלן השלים צמד וקבע 1:3. קרית שמונה עם ניצחון שני ברציפות, שחקניו של קובי רפואה עם 0 נקודות משלושת המשחקים האחרונים.

אחרי ההפסד המאכזב מבחינתה בשבוע שעבר בעכו, מכבי חיפה חזרה לסמי עופר ושבה למסלול הניצחונות על חשבון הפועל רעננה. הירוקים הובילו 0:4 משערים של עומרי בן הרוש, סינטהיו סלליך, גיאורגי קוסטדינוב וניקיטה רוקאביצה – כאשר את כל ארבעת השערים בישל שלומי אזולאי במשחק נהדר. בדקות הסיום צימקה רעננה עם שער של ג'ורדן פושה (86') ועצמי של עומרי גלזר (91'). בסיום 2:4 למכבי חיפה, ששומרת על מאזן מושלם באצטדיונה הביתי.

בשבוע שעבר הפועל אשקלון הפסידה בדקה ה-95 להפועל באר שבע ונשארה רק עם המחמאות על היכולת ההגנתית. הערב שחקניו של יובל נעים הרגישו את טעמו של הניצחון הדרמטי: שער של טל איילה בדקה ה-90 העניק לאשקלון ניצחון בכורה על הפועל עכו. דווקא מוחמדו סיסוקו כבש ראשון עבור המארחת, אבל מירקו אורמוש השווה בדקה ה-65 לפני שאיילה החמיץ פנדל (53'). רודי חדד הורחק בכרטיס אדום, אבל זה לא הפריע לאשקלון להשיג ניצחון ראשון לעונת 2017/18.

בית"ר ירושלים והפועל חיפה, שתי המושלמות ערב המחזור, נפגשו הערב למשחק מרתק. האוהדים שהגיעו לאצטדיון טדי לראשונה העונה נהנו מ-90 דקות מצויינות, בסיומן נפרדו הקבוצות ב-3:3 מטורף. עדן בן בסט העלה את הפועל חיפה פעמיים ליתרון, אבל עידן ורד השיב עם צמד משלו וקבע שוויון בסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-66 ז'אורז'יניו כבש בנגיחה וקבע מהפך, אבל הסיומת הייתה של עדן בן בסט, שהשלים שלושער בדקה ה-94 וקבע 3:3 מדהים.

 

לא יכולנו לבקש יותר – 3:3 משוגע בקרב בין שתי הקבוצות המושלמות ערב המחזור (צילום: בית"ר ירושלים – האתר הרשמי).

הוסיפו תגובה