כל הפרטים לקראת המחזור הקרוב בליגת העל

בית"ר תנסה להישאר מושלמת נגד מכבי פ"ת, מכבי ת"א וב"ש ישחקו בשבת - כל הפרטים לפניכם

פגרת הנבחרת הגיעה לסיומה וכעת – ליגת העל חוזרת. המחזור השלישי ייצא לדרך בשבת הקרובה עם ארבעה משחקים, כאשר שניים נוספים יתקיימו ביום ראשון והמשחק המרכזי ביום שני.

המשחק הראשון למחזור יפגיש את מכבי תל אביב ובני סכנין באצטדיון נתניה. הצהובים ינסו להשלים ניצחון שני ברציפות, אבל זה לא יהיה להם פשוט נגד סכנין, שזכתה ב-6 נקודות מ-6 אפשריות בפתיחת העונה. ב-19:15 יפתחו שני משחקים: הפועל חיפה תארח את בני יהודה תל אביב ומ.ס.ע אשדוד תפגוש את הפועל קרית שמונה. במשחק האחרון של השבת תארח הפועל באר שבע את הפועל אשקלון. האלופה תנסה להשיג ניצחון בכורה, אחרי פתיחה שכללה תיקו נגד מכבי נתניה והפסד למכבי חיפה.

ביום ראשון (19:00) תארח הפועל רעננה את מכבי נתניה, וב-20:15 תצא מכבי חיפה למפגש חוץ נגד הפועל עכו. ביום שני יושלם המחזור עם המשחק המרכזי, בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים. הצהובים שחורים עם שני ניצחונות משני משחקים ומאזן שערים של 1-7, ומנגד שחקניו של קובי רפואה עם ניצחון והפסד להפועל חיפה במחזור שעבר.

רוצים להישאר מעודכנים בכל הנוגע למועדי המשחקים ולדעת ראשונים על כל שינוי? הכנסו עכשיו לעמוד משחקים ותוצאות כאן באתר וסנכרנו את לוח המשחקים עם המכשיר הסלולארי שלכם! 

מועדים, כרטיסים, שופטים ואוהדים: כל הפרטים לקראת המחזור הקרוב בתמונות שלפניכם:

 

הוסיפו תגובה