הצגה ירוקה: 1:3 למכבי חיפה על הפועל ב"ש

רוקאביצה, סולליך ודמארי העניקו לירוקים ניצחון בכורה לעיני כ-30,000 אוהדים בסמי עופר. האלופה עדיין ללא ניצחון ליגה

אוהדי מכבי חיפה התגעגעו לאצטדיון סמי עופר, והערב כולנו הבנו עד כמה. אווירה מחשמלת ויכולת מרשימה של השחקנים העניקו לירוקים ניצחון 1:2 על הפועל באר שבע, במסגרת המשחק המרכזי של המחזור השני בליגת העל.

קרוב ל-30,000 אלף אוהדים סיפקו מופע מרהיב, ירוק ואדום, וגם השחקנים על הדשא החזירו עם משחקי קצבי, דרמטי ומרתק. בסיומו של הערב מכבי חיפה משיגה ניצחון בכורה בליגה לעונת 2017/18, בכיכובו של ניקיטה רוקאביצה, עם שער, בישול והחמצת פנדל. מנגד, באר שבע לא הצליחה להתאושש מההדחה הכואבת מליגת האלופות וספגה הפסד ראשון כבר במחזור השני, שמתווסף לתוצאת התיקו נגד מכבי נתניה במחזור שעבר.

שחקניו של גיא לוזון לחצו על האלופה מהרגע הראשון, בעידוד ותמיכה של הקהל. בדקה ה-30 הקהל הירוק קפץ לשמיים בפעם הראשונה לעונה זו, אחרי שניקיטה רוקאביצה נגח פנימה וקבע 0:1 למכבי חיפה. באר שבע קיוותה לפתוח את המחצית השנייה בצורה שונה ולחזור למשחק, אבל למארחת היו תוכניות אחרות: סינטהיו סולליך, שרק כמה שעות קודם לכן חזר לחיפה, כבש מבישול של רוקאביצה ומכבי חיפה כבר ב-0:2. 4 דקות לאחר מכן באר שבע ספגה מכה נוספת בדמות כרטיס אדום שספג לואי טאהא ופנדל לירוקים, אבל גיא חיימוב השאיר אותה במשחק אחרי הצלה מ-11 מטרים.

באר שבע לא ויתרה ודווקא במהלך המומנטום של חיפה היא חזרה למשחק: טעות בחלק האחורי השאירה את דן איינבינדר לבד מול גלזר, הקשר לא התבלבל וגילגל פנימה – 2:1. האלופה המשיכה ללחוץ והגיעה למספר מצבים קורצים, אבל לא הצליחה להשוות ומנגד עומר דמארי נעץ את השלישי – 1:3 למכבי חיפה בסיום. 

 

במשחק שהסתיים מוקדם יותר השיגה מכבי תל אביב ניצחון ליגה בכורה לעונת 2017/18. עומר אצילי כבש צמד בדרך ל-1:2 על הפועל קרית שמונה, שצימקה זמנית משער של נייג'ל האסלביינק, אבל זה לא הספיק לה. 

הוסיפו תגובה