הצביעו לשחקן השבוע שלכם

ג'ון אוגו, מוחמד עוואד, דור חוגי או עומרי אלטמן - מי שחקן השבוע שלכם? הצביעו עכשיו באתר

מי יהיה שחקן השבוע של המחזור ה-28 בליגת העל? רק אתם תחליטו. ההצבעה יצאה לדרך עם ארבעה מועמדים: ג'ון אוגו, מוחמד עוואד, דור חוגי ועומרי אלטמן. הצביעו עכשיו לשחקן המצטיין שלכם! ההכרזה ביום שישי, בשקלול 50 אחוז של שחקן עבר.

ג'ון אוגו נעל את מרכז השדה במשחק העונה, והיה אחד הגורמים המשמעותיים שהובילו לניצחון של באר שבע על מכבי תל אביב. הוא חילץ שישה כדורים ורשם 81% הצלחה במסירות, לצד מרחק ריצה של 10.2 ק"מ. 

מעבר לנקודות שמכבי חיפה זכתה נגד בית"ר ירושלים, היא הרוויחה את מוחמד עוואד. משחק מצויין של הקשר הצעיר, עם שער ובישול, שם אותו כמועמד לשחקן השבוע. 

אחת הסיבות שהפועל תל אביב ניצבת מעל הקו האדום עם שני ניצחונות רצופים היא עומרי אלטמן. גם השבוע בלט הקשר עם שני בישולים בדרך לניצחון חשוב של קבוצתו על בני יהודה. אלטמן גם רשם שני איומים לשער ומסר 38 מסירות מתוכן 29 מדוייקות.

הפועל רעננה עשתה במחזור האחרון צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה. כוכב הניצחון על הפועל כפר סבא היה דור חוגי, שהצטיין עם שער ובישול. חוגי רשם עד כה במשחקי הליגה מרחק ריצה של 119.2 ק"מ ו-605 ריצות מהירות, כאשר מהירות השיא שלו נמדדה על 33.8 קמ"ש. 

הצביעו עכשיו לשחקן המצטיין שלכם!

הוסיפו תגובה