2:3 גדול למכבי חיפה על בית"ר, הפועל ת"א מעל הקו האדום

משחק נהדר בסמי עופר הסתיים בניצחון של הירוקים, 0:2 לאדומים על בני יהודה. הפסד שלישי רצוף לק"ש

עוד לפני שמשחק העונה בליגת העל יצא לדרך, סיפקו שלושת המפגשים הראשונים של השבת לא פחות מתשעה שערים. הפועל תל אביב עלתה מעל הקו האדום, הפועל חיפה חזרה לנצח ומכבי חיפה הרשימה בדרך ל-2:3 נהדר על בית"ר ירושלים בסמי עופר.

השבת התחילה עם קרב התחתית בין הפועל תל אביב לבני יהודה תל אביב. האדומים של קורצקי פינטזו על ניצחון שני ברציפות ואכן השיגו אותו. שער בכורה של טוטו תמוז ועוד אחד של ג'ון צ'יבויקה העניקו להפועל 0:2 יקר על בני יהודה, בדרך למקום ה-12. אדי גוטליב הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-60 אחרי עבירה על דניאל אביטל, אבל האורחים לא הצליחו לחזור למשחק. בסיום, הפועל תל אביב עולה מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור ה-15 – לפחות עד למשחקים של הפועל כפר סבא והפועל אשקלון.

במשחק שנערך במקביל הנחילה הפועל חיפה הפסד שלישי ברציפות להפועל קרית שמונה. שלומי ארבייטמן ולירן סרדל כבשו במשחקו הראשון של ניר קלינגר על הקווים, והאורחים התאוששו מהתבוסה לאשקלון בשבוע שעבר. 

ההצגה הגדולה הייתה בסמי עופר, עם המפגש בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. חן עזרא כבש ראשון לזכות האורחת, מוחמד עוואד השווה ושכטר החזיר את היתרון לצהובים מהנקודה הלבנה. עוד לפני שהסתיימה המחצית ניקיטה רוקאביציה – אקס נוסף – השווה ל-2:2. 6 דקות מפתחית המחצית השנייה רוקאביציה השלים צמד בדרך ל-2:3 נהדר לזכות חיפה. עד לסיום הורחק חן דילמוני בכרטיס אדום ישיר ובית"ר ספגה את הפסדה השביעי העונה. 

 

הוסיפו תגובה