נתניה חזרה לפסגה, קטמון ובני לוד בפלייאוף העליון

עכו ספגה תבוסה ושלחה את הצהובים למקום הראשון במחזור האחרון של העונה הסדירה בלאומית. ראשל"צ והרצליה בפלייאוף התחתון

העונה הסדירה בליגה הלאומית הגיעה הערב לסיומה עם מחזור אחרון דרמטי שהוליד 22 שערים ולא מעט דרמות.

מכבי נתניה אמנם לא ניצחה (1:1 בראשון לציון), אך חזרה לפסגה בעקבות התבוסה שספגה הפועל עכו – 4:0 לבית"ר תל אביב רמלה. עכו נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בעקבות ההצגה של בית"ר ת"א, שחגגה עם שערים של דון ג'אן, שרון זיסו, אנתוני לוקסה ודמיטרו ריז'וק (עצמי). בהברפלד כבש ערן לוי בדקה ה-85 והעניק לנתניה נקודה יקרה שהחזירה אותה למקום הראשון, ומנגד השאירה את ראשון לציון בפלייאוף התחתון.

הפועל קטמון ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי אחי נצרת והשיגה את הכרטיס לפלייאוף העליון. ברוכיאן ושקל כבשו לזכות המארחת בטדי, כאשר גם אחי נצרת סיימה בין שמונה הראשונות. קבוצה נוספת שזכתה בכרטיס לפלייאוף ברגע האחרון היא הפועל בני לוד רכבת, שסיימה שמינית אחרי שניצחה 0:2 את מכבי שעריים רחובות. גרשמן ואבו סיאם כבשו ללוד, שעריים ירדה למקום האחרון.

מי שאיבדה את מקומה בחלק העליון היא הפועל עפולה, שתיאלץ לקחת חלק בקרבות התחתית עד לסיום העונה. קבוצתו של ראובן עטר נפרדה בתיקו 1:1 מהפועל ירושלים וסיימה תשיעית. אנתוני וארן כבש לזכות הירושלמים, שנמלטו מהמקום האחרון והם רחוקים כעת 2 נקודות מחוף מבטחים. עוד בתחתית: הפועל נצרת עילית ועירוני נשר נפרדו בתיקו 1:1. רן רול כבש לזכות נשר במחצית הראשונה, אבל הסיומת הייתה של ניב סרדל, שכבש בדקה ה-90 והעניק למארחת נקודה יקרה. הפועל ניר רמה"ש צברה נקודות חשובות במיוחד אחרי שגברה 1:2 על הפועל פ"ת משערים של עמירן שקלים (83') ואנדריי לונגו (89').

גם מכבי הרצליה מתקרבת לתחתית, אחרי שהפסידה 2:3 להפועל ר"ג אסי. ערב המחזור קבוצתו של אייל לחמן פינטזה על הכרטיס לפלייאוף העליון, אך בעקבות ההפסד הם רחוקים כעת 4 נקודות בלבד מהמקום שמוביל למבחנים על ההישארות. ניר שרון, ניראל מחפוד ודודי תירם (עם שער דרמטי בדקה ה-95) כבשו לזכות ר"ג, שהתקרבה עד כדי 2 נקודות מעכו. 

הוסיפו תגובה