מכבי חיפה חגגה מול ב"ש

הירוקים הרשימו עם רביעייה לרשת של הדרומיים. נצחונות גם לבית"ר ולנס ציונה

שלושה משחקים השלימו הערב את המחזור ה-26 ובכך גם את העונה הסדירה כולה. בשעה 19:00 יצא לדרך המוקדם מביניהם והפגיש את סקציה נס ציונה והפועל קריית שמונה באצטדיון המושבה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. כשמונה דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, נשרק כדור חופשי לזכות הכתומים. רז שטיין ניגש אל הבעיטה, סובב באומנות פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון, אותו הם השכילו לשמור עד לסיום ובכך רשמו ניצחון ביתי שני ברציפות והתקרבו עד למרחק של נקודה אחת בלבד מהאורחים. 

בשעה 20:00 החל משחק נוסף, בו בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טוטו טרנר (רדיוס) את מ.ס. אשדוד. הצהובים פתחו בסערה, כאשר כבר לאחר שבע דקות של משחק אלירן עטר התמקם מצוין להגבהה מאגף ימין ובחצי מספרת כבש שער נהדר, שהעלה אותם ליתרון. חמש דקות מפתיחת המחצית השניה, דין דוד קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה, סידר לעצמו נתיב בעיטה ושלח כדור נהדר לרשת של איתמר ניצן. שוויון. כשהיה נדמה שהמשחק בדרך להסתיים בחלוקת נקודות, הגיע אורי מגבו ועמוק בתוך תוספת הזמן נגח פנימה כדור שהגביה מקסים גרצ'קין וקבע לבסוף ניצחון של המארחים.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק בטדי, יצא לדרך גם המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי חיפה אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון נתניה (רדיוס). מן הפתיחה, הירוקים באו להצהיר שהערב הזה יהיה בסימן חגיגה שלהם: זה התחיל כבר לאחר כרבע שעה של משחק, ניקיטה רוקאביצה הגיע ראשון לכדור חוזר וכבש מקרוב. לא חלפו יותר משלוש דקות נוספות, צ'רון שרי קיבל כדור מסינטיהו סלליך, ניער את השומר שלו ושלח כדור שטוח ומדויק פנימה, בדרך להכפלת היתרון. המאחרים לא הספקו בזה וגם בחצי השני המשיכו באותה מגמה – בדקה ה-57 יאניק וילדסחוט קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, סובב טוב לפינה הרחוקה והגדיל את היתרון. מי שחתם את החגיגה היה דולב חזיזה, שקיבל כדור מצוין מירדן שועה ומקרוב כבש את הרביעי והאחרון של החיפאים במשחק.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה