הפועל ת"א והפועל חיפה בפלייאוף העליון

צמד של אלטמן העניק ניצחון לתל אביביים, החיפאים סיימו בתיקו מאופס עם בני יהודה, שהצטרפה יחד עם חדרה לפלייאוף התחתון

היום נפתח המחזור ה-26 והאחרון לעונה הסדירה של ליגת הבורסה לניירות ערך, כאשר במוקד עמדו הקרבות על שני הכרטיסים האחרונים שנותרו לפלייאוף העליון. בשעה 15:00 יצא לדרך באצטדיון המושבה מפגש בין שתי קבוצות תחתית שכבר לא יקחו בו חלק – הפועל כפר סבא והפועל רעננה. 18 דקות בלבד מהפתיחה, האדומים נותרו בעשרה שחקנים, לאחר שהשופט נעזר ב-VAR כדי להחליט על הרחקה של עדי נמני. בדקה ה-38 נשרק פנדל לזכות הירוקים והקפטן שלהם, עומר פדידה, ניצל אותו כדי לכבוש ולהעלות אותם ליתרון. שתי דקות בלבד לאחר מכן, יהב אפריאט שלח כדור חזק אל חיבורי השער והכפיל את היתרון, כאשר פדידה, שהיה זה שמסר לו, הוסיף לשער שלו גם בישול. בדקה ה-59 אמאדו סוקונה הוסיף שער משלו ובכך גם חתם את החגיגה של המארחים. רעננה סיימה את העונה הסדירה עם שני נצחונות בלבד ותחפש את הנקודות במאבקי התחתית של הפלייאוף.

 

עוד שתי קבוצות שכבר יודעות באיזה פלייאוף הן תשחקנה, אלו מכבי נתניה ומכבי תל אביב, שנפגשו בשעה 17:15 למשחק ביניהן באצטדיון של היהלומים. לא חלפו ארבע דקות מפתיחה והאלופה כבר עלתה ליתרון, לאחר שמהלך קבוצתי מצוין הסתיים בשער מקרוב של איילון אלמוג. המארחים לחצו לאחר מכן לאורך רוב שלבי המשחק, אך הכי קרוב שהם הצליחו להגיע לשער היה קורה מבעיטה של יונס מלאדה ולבסוף התל אביביים יצאו מהמפגש כמנצחים, זאת כשהם חותמים את העונה הסדירה ללא הפסד, בפעם השניה ברציפות.

בשעה 19:50 החלו במקביל שני המשחקים שהפגישו לקרב ישיר את הארבע שהתמודדו על הכרטיס לפלייאוף העליון. באצטדיון בלומפילד, הפועל תל אביב אירחה את הפועל חדרה. בדקה ה-30 מאור בוזגלו הכניס כדור נהדר וחכם אל עומרי אלטמן, האחרון לא התבלבל ומול אוסטין אג'ידה גילגל אותו פנימה, בדרך ליתרון של המארחים. על סף הירידה להפסקה, אליאל פרץ סיים מתוך הרחבה, אחרי שקיבל כדור טוב מרועי זיקרי והקבוצות ירדו למחצית בתיקו. החדרתיים לחצו בחצי השני במטרה להפוך את התוצאה, אך נתקלו ביום נפלא של אריק ינקו ואקורד הסיום היה שייך דווקא למארחים, אחרי שאלטמן הקפיץ באומנות מעל אג'ידה עמוק בתוך תוספת הזמן וקבע ניצחון שלהם.

כאמור, באותה השעה התקיים המשחק הנוסף, בו בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את הפועל חיפה. במפגש הזה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת ונפרדו בתיקו מאופס, אשר קבע שבסופו של דבר השתיים שתצטרפנה אל הארבע שכבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון ערב המחזור, אלו הפועל ת"א והפועל חיפה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה