ראשל"צ לא ניצלה הפסד של קטמון

הירושלמיים הובסו בר"ג, הכתומים שמטו יתרון של שני שערים. מהפך מדהים של עוז פרץ והפועל פ"ת

הערב נפתח המחזור ה-18 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל ראשון לציון אירחה באצטדיון הברפלד את מ.ס. כפר קאסם במטרה לשמור על המקום השני, בעוד שבאותה השעה התארחה הפועל קטמון ירושלים אצל הפועל רמת גן אסי, כאשר האדומים מהבירה רצו לכל הפחות להישאר צמודים אל הכתומים ואולי אפילו לחלוף על פניהם במקרה של מעידה שלהם. הקבוצה מעיר היין פתחה טוב את המשחק ושיתוף הפעולה בין רז יצחק לאיתמר שבירו הניב להם שני שערים בתוך המחצית הראשונה – תחילה, יצחק בישל לשבירו, שהעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-17. לאחר מכן, שבירו במהלך נהדר השאיר את יצחק מול השער והחלוץ לא התבלבל בדרך להכפלת היתרון בדקה ה-32. דקה לסיום המחצית הראשונה, מוחמד אינדי צימק את התוצאה ונתן לאורחים תקווה לחזור למשחק. בדקה ה-68 זה הגיע: סאמח מרעב הגביה כדור חד אל הרחבה וצח בללי נגח אותו פנימה אל תוך שער קבוצתו. שוויון בסיום והכתומים לא השכילו לנצל את ההפסד של קטמון כדי לברוח לה.

ברמת גן, התכניות של הירושלמיים לא התכתבו עם המציאות – בדקה ה-24 יואב גביזון סיים מהלך קבוצתי יפה והעלה את האורדונים ליתרון ובדקה ה-32 ישראל ראש נגח פנימה מקרוב והגדיל אותו. במחצית השנייה המגמה נמשכה, כאשר בדקה ה-72 פאדי זידאן המשיך את החגיגה של המארחים, כשהגביה לתוך הרחבה כדור, שלא נגע באף אחד ועשה את כל הדרך אל הרשת. חגיגה של ר"ג, בדרף לשלוש נקודות ביתיות.

במשחק נוסף, הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל עירוני אשקלון באצטדיון המושבה. הדרומיים היו אלו שמצאו ראשונים את הרשת, זה קרה בדקה ה-60, לאחר שנשרק פנדל לזכותם וציון צמח ניצל אותו כדי לכבוש מהנקודה הלבנה. הדרמה הגיעה בדקות הסיום: בדקה ה-82 עוז פרץ כבש לזכות המלאבסים, גם כן בכדור עונשין מ-11 מטר והשווה את התוצאה ואז, שער נוסף של פרץ דקות בודדות לאחר מכן קבע מהפך וניצחון דרמטי של המארחים בסיום.

יתר התוצאות לפניכם:

צילום: מחלקת המדיה של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה