משחק העונה ביום שני

פותחים את המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך מחר והוא יחתם בשני עם המפגש בין שתי הראשונות

ארבעה משחקים יוציאו לדרך מחר (שבת) את המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך. במפגש המוקדם, בני יהודה תל אביב תארח את סקציה נס ציונה לקרב בין שתי הכתומות, כאשר המארחת תרצה לעשות עוד צעד לעבר הפלייאוף העליון ואילו האורחת תחפש נקודות חשובות שעשויות להעלות אותה מעל הקו האדום. בשעה 17:30 יחל משחק נוסף, בו הפועל כפר סבא תארח את מכבי נתניה באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות לא מגיעות למפגש הזה בכושר טוב, כאשר שתיהן לאחר שני הפסדים רצופים וכל אחת תחפש לצאת מהתקופה הרעה על חשבון השנייה, כשהפסד של הירוקים עלול להוריד אותם מתחת לקו האדום ואילו ניצחון עשוי להרחיק עוד יותר את היהלומים מחלום הפלייאוף העליון.

במפגש נוסף, הפועל חדרה תארח את הפועל חיפה. שתי נקודות בלבד מפרידות בין השתיים וזו שתנצח את המפגש הזה תעשה צעד חשוב לכיוון החלק העליון על חשבון השנייה. במפגש ביניהן בסיבוב הקודם החדרתיים יצאו כשידם על העליונה ומסקרן יהיה לראות איך זה יסתיים הפעם. במפגש האחרון במסגרת משחקי השבת, בית"ר ירושלים תארח את הפועל קריית שמונה בטדי. הצהובים מהבירה סופרים שלוש נצחונות רצופים ובאופן כללי לא הפסידו בששת המשחקים האחרונים שלהם. כעת, הם ינסו להביא את הכושר הנהדר הזה גם למפגש מול הצפוניים, על מנת לא להוריד את הרגל מהגז בכל מה שקשור למאבקי הצמרת. אחרי שהצליחו להתרחק מעט מהתחתית, האורחים ספגו הפסד במחזור האחרון והם ינסו לחזור למסלול הנצחונות כדי להישאר רחוקים מאיזור הסכנה.

בראשון, שני משחקים ימשיכו את המחזור. במוקדם מביניהם, מ.ס. אשדוד תארח את הפועל רעננה. אמנם מצבם של הדרומיים לא מזהיר, שכן הם סופרים שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון, אך האדומים מהשרון מחזיקים ברצף הארוך ביותר מבין קבוצות הליגה – 14 משחקים רצופים ללא ניצחון. מי מהן תצליח להתאושש על חשבון השנייה?. בהמשך הערב, הפועל תל אביב תארח את הפועל באר שבע באצטדיון נתניה. המארחים כבשו שער אחד בכל שלושת משחקים הליגה האחרונים שלהם והם ינסו לשפר את היכולת ההתקפית שלהם מול הדרומיים על מנת לרשום ניצחון שני ברציפות, שישמור אותם רחוקים מהתחתית. מנגד, האורחים יתייצבו למפגש אחרי שני נצחונות רצופים והם יודעים שרק אחד נוסף ישמור אותם קרובים לצמרת.

ביום שני יתקיים המשחק המרכזי של המחזור, שגם ינעל אותו ובו מכבי חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את מכבי תל אביב למשחק העונה בין שתי הראשונות בטבלה. הצהובים לא הפסידו ב-29 משחקי החוץ האחרונים שלהם והשיא בגזרה הזאת שייך לירוקים, שבין 1993 ל-1995 לא הפסידו ב-30 משחקי חוץ. כעת, האלופה יכולה להשוות את השיא מול מי שמחזיקה בו. המארחים ניצחו רק במפגש אחד מבין עשרים המשחקים האחרונים בין השתיים והם ינסו לשמור את ההפסד לאלופה בסיבוב הקודם כהפסד היחיד שלהם העונה, גם לאחר המשחק הזה ובכך אולי אף להיצמד אליה בראש הטבלה. קרב מרתק צפוי להתקיים בחיפה.

הוסיפו תגובה