בית"ר ניצחה את רעננה, 0:1 לנס ציונה על נתניה

הצהובים שחורים המשיכו ביכולת הטובה, ומנגד שחקניו של אביטן במקום האחרון אחרי הניצחון של הכתומים במושבה. 0:0 בין הפועל ת"א לאשדוד

באווירה חורפית ועם לא מעט גשמים באצטדיונים, ננעל הערב המחזור ה-15 בליגת הבורסה לניירות ערך.

הפועל תל אביב ו-מ.ס אשדוד נפרדו בתיקו מאופס באצטדיון בלומפילד. האדומים, שהגיעו בסגל חסר מאוד עם שלושה שחקני שדה בלבד על הספסל, היו עדיפים והגיעו למספר מצבים קורצים, במיוחד במחצית השנייה, אך לא הצליחו לכבוש. שחקניו של קלינגר עם שני שערים בלבד בששת משחקיהם האחרונים, והם במרחק של 2 נקודות מהקו האדום. מנגד, אשדוד רשמה תיקו רביעי בחמישה משחקים ולא הצליחה להיצמד לחלק העליון.

סקציה נס ציונה רשמה הערב את ניצחונה השני מתחילת העונה, והיא עשתה זאת דווקא נגד מכבי נתניה – שהגיעה למשחק בכושר מצוין ועם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד. שער יקר של רז שטיין העניק למארחת ניצחון חשוב, שהקפיץ אותה מעל הפועל רעננה בטבלה. מנגד, נתניה לא הצליחה להמשיך את המומנטום משתי הרביעיות האחרונות (הפועל ת"א וטירה בגביע), ובנוסף היא תצטרך להסתדר במחזור הבא ללא אלמוג כהן שהורחק בכרטיס אדום (81').

בית"ר ירושלים המשיכה גם הערב לספק לקהל שלה רגעי נחת – והפעם זה היה בדמות ניצחון 0:2 על הפועל רעננה. פרדי פלומה כבש ראשון בדקה ה-41 ובדקה ה-81 גדי קינדה כבש שער נפלא בדרך ל-0:2 מרשים של המארחת. שחקניו של רוני לוי מצמקים את הפער ממכבי חיפה ל-5 נקודות. מנגד, הפועל רעננה יורדת למקום האחרון בטבלה.

(צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

הוסיפו תגובה