מכבי ת"א בפיסגה אחרי ניצחון על ב"ש

עצמי של טאהא ושער של שכטר עזרו לצהובים לפתוח פער על האדומים ועל מכבי חיפה

הערב נחתם המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך עם המשחק המרכזי, בו מכבי תל אביב אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד לקרב צמרת מסקרן. המחצית הראשונה נפתחה בצורה פיזית מצד שתי הקבוצות וכבר לאחר תשע דקות מיגל ויטור ראה את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-20 שוב ויטור היה מעורב באירוע בו ביצע עבירה, זיו אדלר הלך ל-VAR כדי לבדוק האם מגיע לו כרטיס אדום ובסוף הורה להמשיך במשחק. למרות שניצל מהרחקה מוקדם יותר, בדקה ה-32 הבלם של האורחים כבר לא הצליח להימנע מזה, ראה את הכרטיס הצהוב השני נשלף לעברו והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

הצהובים לחצו על מנת לנצל את היתרון המספרי ודווקא כשהיה נדמה שהאדומים מצליחים לשמור על שער נקי עד הירידה להפסקה, לואי טאהא, עם ניסיון הרחקה לאחר הגבהה של מתן חוזז, שלח את הכדור לרשת של ארנסטס שטקוס והעניק יתרון למארחים בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. 

בחלק השני של המשחק הדרומיים לא התבטלו ואף הצליחו מעת לעת לאיים על השער של דניאל טננבאום, שנותר נקי מפתיחת העונה ועד היום, אך בסופו של דבר המילה האחרונה הייתה שייכת לאלופה: איתי שכטר קיבל כדור באגף ימין, חדר למרכז ובקור רוח שלח אותו פנימה מול שטקוס, בדרך לחתום את הניצחון. בעקבות התוצאה, התל אביביים עלו לראש הטבלה והפער כעת מב"ש וממכבי חיפה עומד על שלוש נקודות.

הוסיפו תגובה