קטמון – הפועל פ"ת בשני

המחזור החמישי בלאומית מתקרב ומזמן קרב מסקרן באצטדיון שבבירה

הערב (חמישי) יצא לדרך המחזור החמישי בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יתקיימו במקביל והוא יושלם ביום שני עם שלושה נוספים. מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון, תתארח הערב אצל הפועל נוף הגליל. הכתומים פתחו את העונה נהדר והם ינסו לשמור על היכולת הטובה מהמשחקים הקודמים על מנת לרשום ניצחון נוסף ולשמור על המקום הראשון. הצפוניים לעומת זאת, לא מצליחים לשחזר את הדרך בה שיחקו במהלך העונה הקודמת והם מוצאים את עצמם כרגע מתחת לקו האדום. אם לא יתעוררו כבר במשחק הקרוב, הם עלולים להיגרר למאבקי תחתית, מה שיעדיפו כמובן להימנע ממנו.

עוד באותה השעה, מכבי פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את בית"ר תל אביב בת ים. המארחים גם כן חווים פתיחת עונה מצוינת והם ממוקמים כרגע במקום השני, היחידים בנוסף לראשל"צ ללא הפסד ליגה. השחקנים של גיא לוזון יקוו למעידה של הקבוצה מעיר היין וינסו לרשום ניצחון על מנת אולי לטפס לפיסגה. עוד הערב, הפועל ניר רמת השרון תארח את מכבי אחי נצרת, מ.ס. כפר קאסם את הפועל רמת גן אסי ובני סכנין תצא למשחק חוץ מול הפועל עכו.

בשני כאמור, ינעל המחזור עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, הפועל קטמון ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל פתח תקווה. האדומים סופרים כבר שני הפסדים מפתיחת העונה ולא מצליחים לשחזר את היכולת מזו הקודמת, המלאבסים לעומת זאת פתחו טוב, אך נעצרו בביתם במשחק האחרון שלהם. שתיהן ירצו לחזור למסלול הנצחונות, רק אחת תצליח ולכן צפוי קרב מסקרן בבירה. במקביל, הפועל עירוני אשקלון תארח את הפועל עפולה והפועל אום אל פאחם את הפועל בני לוד רכבת.

צילומים: מחלקות המדיה של הפועל קטמון ירושלים והפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה