מנהלת הליגות תכבד את זכרו של העיתונאי האגדי נח קליגר ז"ל

קליגר היה עיתונאי ותיק ושריד מחנה אושוויץ

מנהלת הליגות לכדורגל, בשיתוף קבוצות הפועל חדרה ומכבי תל אביב ובמסגרת מחזור המשחקים העומד בסימן יום השואה הבינ"ל, יכבדו את נח קליגר ז"ל, עיתונאי ותיק שעבד בעיתון ידיעות אחרונות וכתב עד יומו האחרון. קליגר ז"ל, היה שריד מחנה אושוויץ, איש צוות אוניית המעפילים אקסודוס וכיהן כיושב ראש מחלקת הכדורסל של מכבי תל אביב. משנת 1970 והלאה כיהן גם כיושב ראש האגודה ומחלקת הכדורסל של מכבי רמת גן.
במשך כ־20 שנה שימש קליגר כיושב ראש ועדת התקשורת של פיב"א, ההתאחדות העולמית לכדורסל וכן כנשיא איגוד עיתונאי הכדורסל בהתאחדות העולמית של עיתונאי הספורט. בשנת 2012 זכה בתואר של חבר של כבוד בפיב"א אירופה ואף נבחר ב-2015 להיכל התהילה של פיב"א, לצד כוכבים וכוכבות עבר של הכדורסל העולמי. בכך, הפך לישראלי הראשון (והיחיד עד לבחירתו של מיקי ברקוביץ' באוגוסט 2017) שזכה בתואר כבוד זה.

נח הלך לעולמו בחודש שעבר. יהי זכרו ברוך.

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "נח זיכרונו לברכה, היה סיפור של תקומה של אדם ששרד את התופת וסייע בבניית המדינה וייצוגה בעולם. בסוף שבוע הזה, בו ליגות בכל רחבי העולם מנציחים את זכר השואה, זה כבוד מיוחד להעלות את זכרו של העיתונאי הוותיק, נח קליגר, שתרם רבות לזיכרון השואה ולספורט. יהיה זכרו ברוך".

תמונה ראשית: טל שחר, "ידיעות אחרונות"

הוסיפו תגובה