נס ציונה תנסה לשמור על הפסגה

הכתומים יארחו את אחי נצרת במסגרת המחזור ה-16. קטמון תתארח אצל בית"ר ת"א, כפ"ס נגד עפולה בלויטה

מחר יפתח המחזור ה-16 ואיתו גם הסיבוב השני בליגה הלאומית, עם המשחק בין הפועל פתח תקווה להפועל בני לוד רכבת, בו המלאבסים יקוו להמשיך במומנטום החיובי שלהם (שני נצחונות רצופים) והאורחים ינסו לפצות על ההדחה מגביע המדינה.

בשלישי, יערכו רוב משחקי המחזור, שישה סך הכל, במקביל. במוקד, סקציה נס ציונה, שעלתה במחזור האחרון לראש הטבלה בזכות ניצחון גדול על הפועל כפר סבא, תנסה לגבור בביתה על מכבי אחי נצרת ולשמור על הפסגה ובאותה השעה, הירוקים מהשרון יארחו באצטדיון לויטה את הפועל עפולה בניסיון לעקוף את הכתומים, כאשר הצפוניים יגיעו מעודדים מהעליה לשלב שמינית הגמר בגביע ולא צפויים להקל עליהם. גם הפועל עירוני אשקלון עשויה בתסריט מסוים להיות זו שתופסת את המקום הראשון בסיום המחזור וכדי שזה יקרה היא תצטרך לגבור בחוץ על הפועל איכסל עמאד ולקוות למעידה של קבוצות הצמרת האחרות. מי שעוד יכולה להיצמד לצמרת הגבוהה, המאוד צפופה, היא הפועל נצרת עילית, שנמצאת במרחק של שלוש נקודות בלבד מהמוליכה ותנסה לצמצם את הפער כשתארח את הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרין.

עוד במשחקי שלישי: הפועל ראשון לציון תארח את הפועל רמת גן אסי והפועל עכו תארח את הפועל מרמורק רחובות.

בחמישי המחזור ינעל עם המפגש בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל קטמון ירושלים. האדומים לא ניצחו כבר שלושה משחקים ברציפות ובעקבות כך הם איבדו את הפער אותו פתחו בראשות הטבלה על יתר הקבוצות ובהמשך גם את המקום הראשון. כעת, כאשר השליטה המוחלטת שהייתה להם על הליגה כבר לא קיימת, ינסו השחקנים של ליאור זדה להחזיר את כוח ההרתעה שלהם ולהוכיח שהם ראויים לעליית ליגה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של סקציה נס ציונה

הוסיפו תגובה