פ"ת עלתה מעל הקו האדום, כפ"ס שוב הפסידה

מחזור 32 בליגה הלאומית: עפולה ניצחה את אחי נצרת, נצחונות גם להרצליה ומרמורק

המחזור ה-32 בליגה הלאומית יצא היום לדרך עם ארבעה משחקים מהפלייאוף התחתון ועוד אחד מהעליון. בצמרת, רצו הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת להתקרב למקום השני, המוביל לליגת העל בסיום העונה. בתחתית, קיוותה הפועל פתח תקווה לעלות מעל הקו האדום בעוד האחרות ניסו להתרחק ממנו. הפועל כפר סבא שאפה לעצור רצף של שבעה הפסדים.

במשחק היחיד שנערך במסגרת הפלייאוף העליון אירחה מכבי אחי נצרת את הפועל עפולה. המשחק היה של האורחים שעלו לראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-35 עם שער של דודי טוויטו. בדקה ה-54 אליאור סיידר הכפיל ועל סף שריקת הסיום עומר צלישר סגר סיפור. הפועל פ"ת אירחה את נועלת הטבלה, עירוני נשר. המלאבסים ניצחו ניצחון חלק בעזרת שלושער של ברנקו מיכאלוביץ', בדקות 19, 78 ו-85 ועלו מעל הקו האדום. הפועל בני לוד רכבת אירחה את הפועל כפ"ס. כבר במחצית הראשונה המאחרים עלו ליתרון של שני שערים, אחרי שדייגו סליס כבש בדקה ה-27 ולאחר מכן בן אלגרבלי הכפיל בדקה ה-31. עוז פרץ עוד הצליח לצמק בדקה ה-75, אך זה לא מנע מהירוקים הפסד שמיני ברציפות והם במרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

הפועל רמת גן אסי אירחה את הפועל מרמורק רחובות. פדרו גלבאן כבש בנגיחה בדקה ה-43 ובכך קבע את תוצאת המשחק. האורדונים יורדים מתחת לקו האדום בעקבות ההפסד. מכבי הרצליה עדיין לא ויתרה על העונה והצליחה לצמצם את הפער מחוף מבטחים לתשע נקודות בלבד, לאחר שניצחה את הפועל ניר רמת השרון. זה התחיל בשער עצמי של גל מאיו בדקה ה-57 והמשיך עם שער נפלא של בר ירוחם בדקה ה-87.

 

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה