הפועל ת"א פתחה פער בצמרת

נצרת עילית הביסה את הרצליה, ר''ג ניצחה את בית''ר ת''א

שלושה משחקים השלימו את המחזור ה-24 בליגה הלאומית, הפרטים לפניכם:

בשעה 19:00 יצאה מכבי הרצליה למשחק חוץ אצל הפועל נצרת עילית. הקבוצה הביתית רצתה להיכנס לשמונת הראשונות במטרה להיות חלק מהפלייאוף העליון ואילו הקבוצה האורחת קיוותה לצאת לדרך חדשה, שכן היא ממוקמת מתחת לקו האדום בהפרש של שבע נקודות מחוף מבטחים. לא עברה דקה ויהב גורפינקל כבר כבש את הראשון מתוך הרחבה. בדקה ה-12 זה כבר הפך ל-0:2 – כדור קרן הגיע לחוליו סזאר, שדחק מקרוב פנימה. החגיגה המשיכה ובדקה ה-36 גיא דיין הבקיע מבעיטה חופשית נהדרת. עלא ג'עפר מהרצליה קיבל את הכרטיס האדום בדקה ה-57. עלי כנאנה הוסיף צמד בדקות 76 ו-90. ריף מסיקה צימק עם פנדל מדויק בדקה ה-85, אך לא מנע את התבוסה ואת המשך ההסתבכות של הקבוצה מהשרון. הצפוניים לעומת זאת, תופסים, לפחות זמנית, מקום בשמינייה הראשונה.

משחק נוסף שוחק באותה השעה, בו לבית"ר ת"א רמלה הייתה הזדמנות לעלות למקום השני במשחק חוץ מול הפועל ר"ג אסי. המשחק התעורר במחצית השנייה: בדקה ה-54 פנדל נשרק לזכות המארחת, אור ברוך ניגש לבעוט והחמיץ, אך השתלט על הריבאונד וכבש. בדקה ה-62 אופק פישלר גלש מסוכן וראה את הצהוב השני, האדומים ניצלו את הבעיטה החופשית כדי לקבוע את תוצאת המשחק מראשו של עופרי ארד. בדקה ה-90 הרמוני איקנדה ראה גם הוא את הכרטיס האדום, אבל זה לא מנע את חגיגות הניצחון של האורדונים.

במשחק המאוחר יותר, אירחה הפועל קטמון ירושלים את הפועל תל אביב. טל בנש כבש בנגיחה את הראשון לזכות התל אביביים בדקה ה-50. אמיר עגייב הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-78, אחרי שפייסל מוליץ' הוכשל בתוך הרחבה. האורחים ניצחו ופתחו פער של שמונה נקודות מהמקום השני.

תמונה ראשית: יובל דניאל, עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה