ניצחון בכורה לז'וטאוטס כמאמן כפ"ס

ראשל''צ ירדה למקום השלישי, פ''ת מסתבכת - סיכום משחקי שישי בליגה הלאומית

הפועל כפ"ס לקחה את שלוש הנקודות לראשונה לאחר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון והיריבה שמולה הסתיים המשבר היא נועלת הטבלה, עירוני נשר. זה התחיל בשער מפנדל של עומר פדידה על סף הירידה למחצית. בדקה ה-62 דרווידס שארנס ל-0:2 ובדקה ה-75 פיטר נוורה קבע את תוצאת המשחק. ניצחון ראשון לראימונדס ז'וטאוטס כמאמן כפ"ס והירוקים שבו למקום השני.

הפועל ראשון לציון לעומת זאת, מאבדת את המקום השני. במשחק קשה מול הפועל חדרה מהצמרת, עומרי שקל כבש כבר בדקה התשיעית לזכות הכתומים. היתרון החזיק עד הדקה ה-93, בה כבש סמיר באירקטרביץ' שער שוויון דרמטי.

הפועל בני לוד רכבת ניצחה את הפועל פתח תקווה ועלתה מעליה בטבלה. דייגו סליס כבש את הראשון בדקה ה-29 וחן ראובן הכפיל בדקה ה-53. לוד מתרחקת מהקו האדום, פ"ת מסתבכת.

הפועל עפולה פספסה הזדמנות להתקרב למקום השני אחרי הפסד להפועל ניר רמת השרון. בן בן יאיר העלה את המארחים ליתרון עם שער נפלא בדקה ה-58. בדקה ה-82 פאדי זידאן כבש את השני ועזר לקבוצתו להתרחק גם היא מהקו האדום.

פדרו גלבאן כבש בדקה ה-22 את השער היחיד במשחק לזכות הפועל מרמורק, שהצליחה לנצח בביתה את מכבי אחי נצרת. גם מרמורק נושמת לרווחה בינתיים, עם מרחק של 7 נקודות מהפועל רמת גן, שנמצאת מתחת לקו האדום ולה משחק חסר.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה