לקראת המחזור ה-20 בליגה הלאומית

הפועל ת"א תנסה לשמור על המומנטום, קטמון רוצה להצמד לפסגה

מחר (שישי) בשעה 15:00 ייצא לדרך המחזור ה-20 בליגה הלאומית עם ארבעה משחקים, ארבעה מפגשים נוספים יושלמו ביום שני. הפרטים לפניכם:

הפועל ניר רמה"ש תארח את הפועל ראשון לציון ותנסה לקחת נקודות לאחר שני משחקים ללא ניצחון, הכתומים ינסו להתאושש מההפסד 5:0 מהשבוע שעבר. הפועל קטמון י-ם תארח את מכבי הרצליה, הירושלמים יחפשו ניצחון שלישי ברציפות ובעיקר הישארות בצמרת הגבוהה. במקביל תפגוש הפועל נצרת עילית את הפועל פתח תקווה ובנוסף, נועלת הטבלה, עירוני נשר, תארח את מכבי אחי נצרת במטרה לצבור נקודות למאבקי התחתית. אחי נצרת יקוו לחזור לעצמם לאחר שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם שלושה הפסדים רצופים.

ביום שני בשעה 19:00 יושלמו במקביל ארבעה משחקים נוספים: הפועל חדרה תארח את הפועל רמת גן, הפועל מרמורק תנסה לשחזר את היכולת משני המשחקים האחרונים, ולהשיג ניצחון שלישי ברצף מול הפועל בני לוד. הפועל כפר סבא תפגוש את בית"ר ת"א רמלה לאחר שני משחקים ללא ניצחון ואיבוד הפסגה. הפועל ת"א תנסה לשמור על המקום הראשון מול הפועל עפולה ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות. שחקניו של קובי רפואה יארחו את המשחק באצטדיון ר"ג בעקבות עונש רדיוס.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

 

הוסיפו תגובה